לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בכל רגע אנחנו בסכנת חיים.

Avatarכינוי:  Sapir satla

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

"מה יש לבחור בן 26 לעשות עם בת 17?"


שאלה נפוצה בקרב האנשים שנחשפים לסוד שיצא לאור. עדיין אין לי תשובה מספקת באמת וכדאי לי אולי להתחיל לעבוד על אחת כזאת


אבל בראש שלי השאלה הזו כבר מזמן לא עולה אפילו כשהוא ביקש את הפלאפון שלי לא חשבתי שהוא פועל מתוך מקום לא מובן.


את השאלה הזו שאלתי אותו בדייט השני שלנו (שהתקיים יום אחרי הדייט הראשון) רק כי הרגשתי צורך להתקיל אותו ולשמוע טיפה מחמאות. הוא אמר שקשה לו להסביר אבל הוא חושב שזה קשור לשמחת חיים היוצאת מן הכלל שלי, לחיוך האמיתי והלבבי ולמבט המתוק שמשדר שיש בתוכי נשמה טובה. בא לי להוסיף אחרי ה'נשמה טובה' את המילה 'ותואמת' אבל את זה הוא לא אמר. ה'תואמת' זאת אולי התשובה שלי לשאלה החוזרת ונישנת. אפשר להסביר את התופעה בזה שפשוט הסתכלנו בעיניים והרגשנו שאנחנו מתאימים וזה הולך להיות קשר מוצלח.


בדרך כלל אחרי השאלה המתבקשת אני מספרת שאני וחברותיי חנכנו את הגלידה בה הוא עובד במשך שנה לפחות פעם בחודש וזה קשר שהתחיל בידידות מעבר למקרר מלא בגלידות (כך שזה לא שהוא התחיל איתי יום בהיר אחד בתחנת אוטובוס)


אישית, אני מצליחה להבין מה הוא מוצא בי שאין באף אחת אחרת. (בלי עין הרע) יש בי המון דברים חיצוניים ופנימיים שהם טובים ומושלמים.


אפילו אחותי לינור הרגישה צורך לשאול את השאלה הזו.


לעומתה חברותיי הטובות פשוט תמכו בזה ושמחו מזה, אולי כי הן מכירות אותו ואולי מפני שהן מכירות אותי באמת באמת.


נועה אמרה לי שלפני חצי שנה, קצת יותר, כל הזמן נראתי עצובה והיא שאלה את הדר כל פעם מחדש אם קרה לי משהו. אני לא ידעתי את זה. לא ידעתי שהריקנות שהרגשתי הייתה כל כך שקופה. האמת שנועה חברה טובה.


באלדד יש המון מעלות שאין בהמון המון גברים אחרים (בני גילו ולא בני גילו) שהכרתי- זאת התשובה שלי ל"מה נערה בת 17 עושה עם בחור בן 26?"


 


 


 


[[אני כבר לא מדברת על השאלה הסתומה "על מה יש לכם לדבר?"]]

נכתב על ידי Sapir satla , 29/8/2012 09:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sapir satla ב-31/8/2012 21:19
 



חתונה


אמש הייתה החתונה של אחותי ורד(:


לפני שיצאנו בת דודה שלי אירית שהיא מאפרת מקצועית באה ואיפרה אותנו


אני הייתי ראשונה והיא לא הרשתה לי להסתכל עד שהיא תסיים אבל כל הזמן התמוגגה מכמה שזה יפה


בסוף הלכתי למראה והייתי בשוק


זה היה פשוט נורא כל כך לא אהבתי את זה, הרגשתי שזה ממש מוגזם בשבילי


אז ביקשתי סליחה ואמרתי לה שתמחוק חצי מהכל


בסוף נותרה רק צלילית עדינה, מסקרה, קצת סומק ואודם.


פשוט הסתכלתי על עצמי ואמרתי: "וואו אני הרבה יותר יפה בלי איפור."


ביקשתי מאלדד שיצא מוקדם מהעבודה כדיי שיבוא לראות אותי לפני שאנחנו יוצאים לחתונה


אמרתי לו שאני מתיפייפת והוא הבן אדם היחידי שבאמת אכפת לי שיראה אותי ככה בשיאי


אז הוא בא וישבנו בפרגולה מאחורי הביניין שלי 


והוא ממש התלהב, צילם אותי, אמר שאני נסיכה ומהממת ושבאמת עדיף לי בלי איפור P: 


ממש שמחתי שהוא עשה את המאמץ הזה ובא, אח"כ הבנתי שהמפגש הקטן הזה פשוט נתן לי כוח להמשיך לחתונה


ההורים התקשרו אמרו שיוצאים. הגענו לגן הארועים ורד הייתה כלה יפייפיה


עשינו הרבה תמונות


הייתה חופה


הרב קצת חפר והיה חם


הרב הזה מסתבר עשה לעידו, החתן, ברית מילה וגם לימד אותו לבר מצווה


נכנסנו פנימה לאולם ובשלוחן פגשתי את שני הדודים שלי מהצד של אמא וזה ממש שימח אותי לראות אותם שם וגם בת דודה שלי סיון באה וזה גם היה ממש כיף כי לא ידעתי שהיא תבוא. ביום שישי יש חתונה לבת דודה שלי שרון ואני מאמינה שיהיה מוצלח גם


ניגשנו לריקודים


בהמשך לינור התעייפה ומצאתי את עצמי שם ברחבה


ואז אמרתי לעצמי "היי אני אחות של הכלה מותר לי לרקוד עם מי שבא לי ולעשות מה שבא לי כי אני אחות של הכלה!"


אז פשוט מצאתי את עצמי רוקדת עם החברים של אחותי, רובם אני חושבת רואי חשבון ועורכי דין חח


ובהתחלה איכשהו נכנסתי למעגל כשברקע התנגנה מוסיקה יוונית כזו שצריך לעשות תנועות מהירות עם הרגליים אז איזה חתיך אחד שבא עם הבת זוג שלו (שהזכירה לי את עצמי טיפה) והם כנראה מאוד קרובים לורד ועידו, החזיק לי יד מצד שמאל ואמר לי "זה בסדר אף אחד פה לא באמת יודע מה הוא עושה" וזה היה ממש נחמד וזה עודד אותי פשוט לזרום


רקדתי גם הרבה עם קרן אחותי הגדולה שהייתה מתוקה כל כך 


וגם מצאתי את עצמי רוקדת הרבה עם מעגל החברים מהעבודה של אבא


והיה לי ממש כיף לא דפקתי חשבון ולפעמים פשוט רקדתי עם עצמי


והחתיך ההוא חייך אליי הרבה ואין מה לעשות זה נתן מוטיבציה פשוט להשאר ברחבה


אלדד שלח לי SMS שריגש אותי "היי אהובה אני מסתכל על התמונות שלך מהיום את כל כך יפה.." מתוק שלי.


האוכל היה טוב והיה פשוט ממש כיף


השיר האחרון היה בסביבות 2, ואז כולם הלכו..
היה באמת כיף





נכתב על ידי Sapir satla , 27/8/2012 11:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

55,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSapir satla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sapir satla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)