לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מיכליק D:

בת: 28

ICQ: 424682522 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט תמונות ענק מהבת מצווה + בלילה.


מהבת מצווה.

 

אני זאתי ששרה

 

השיער של דני ואמה שרה

 

אני ומיידי שרות[באמצע]


אני ואמוש שרות

 

אני ורונית


 

אמא[בצד שמאל] ומפל שוקולד.


נעמי מסתכלת[ימין] לילי בוכה כי אדיר לא רוצה אותה ואמה.


 

דני ^^




אני ונעמיייי


 

לילי ועוד כמה


דנייי המשוגע מברליץ.

 

אני דני ועוד כמה אנשים חמודים


עוד פעם


 

התחתות[ברבים ><] של לאה ולילי


אנה ליד המפל שוקולד[ייאממייי]


 

תמונה מגניבה תיראו כאילו שהצל שלה כבר לוקחת את השוקולד אבל ככה היא עומדת


 

פטה


 

אנצ'קה


 

אנה ופטהה


 

עכשיו עליסה אצלי והיא עשתה לי סט צילומים בלילה ^_^

אז הינה לכככם

 

אני עם הסוכרייה. :] ואל תדאגו, את הכובע הזה אני לא לובשת. רק רציתי להיראות פאקצה קצת


 

על היטה


 

חצי פאקצה חצי פריקיית


 

:)


 

חהחה זה מה שאני שמה על חלק ממכם



ועוד על חלק ממכם



פריקקה



מיאו ^_~


 

עם רובה. הרימו ידיים!! 1


 

בוווו


 

ייא *-*


 

((:


 

חיוךךך


 

חהחה זהוא

תגיבו

 

333>

נכתב על ידי מיכליק D: , 17/8/2007 10:08  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



598
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליק D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליק D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)