לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מיכליק D:

בת: 28

ICQ: 424682522 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

חדשה. : ]


האמ היי,

קוראים לי מיכל , אני מב"ש בת 12 ^^

אני מאוהבת,..

האמ יש לי אח קטן >< הוא נורא מעצבן. חחחח D:

אני קופי אמא שלי, .. :]

 

וזהוא. (:

 

3333>

נכתב על ידי מיכליק D: , 15/8/2007 13:50  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

598
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליק D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליק D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)