לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


fuck it! this blog talks about me! and only me!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

1,000 כניסות!


יאא סוף סוף הגעתי ל1000

אז מזל טוב לי

ביי =]

נכתב על ידי , 16/9/2007 20:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש הרבה מה לספר...=]


אז היום יום כזה ארוך,יצאתי עם המשפחה שלי לטייל בכפר כלשהו ליד נתניה וקרו למקום "אוטופיה", זה מקום עם סחלבים(בעיקר) ועוד הרבה מאוד צמחים,מפלים,חיות,פארקים... ועוד...


אז דבר ראשון בבוקר אתרגנו, יצאנו ליבנה לקחת את בת דודה שלי ואמא שלה והתחלנו לנסוע.

בדרך לי ולבת דודה שלי היה משעמם חחחח( מין הסתם)... אז עשינו שלום לכל מי שעבר עם מכוניתו לידיינו חחחחח אני התפעקתי מצחוק..(כי זה היה מצחיק..=P)... אחר כך, במכונית היה כזה קישוט של צב ובתוכו סבון נוזלי(עד היום לא ידענו שזה סבון עד שדודה שלי אמרה לי חחח פאדיחה XP)...אז היה לזה ריח ואני ובת דודה שלי פתחנו את זה חחחח ויצא סבון(שיואו כמה צחוקים היו) חחחחח D:, אחרי הנסיעה המוזרה הזאתי הגענו למקום(סוף כל סוף).. בהתחלה רואים כזה מליון קקטוסים ומכל הצבעים והם מחוברים וכתוב שמה "אוטופיה" ומאחורי המקום יש פארק ויש  עציצים שגזרו אותם לצורות של חיות.

התחלנו ללכת(קיבלנו הדרכה על המקום) וראינו מפלים,צמחים מאוד מיוחדים..(בעיקר צמחים) אההההה ובפארק מאוחרי החממה של הצמחים הייתה מזרקה (ע-נ-ק-י-ת =0!)... ויפה.

היה שמה גם לול תרנגולות\טווסים וגם גוזל קטן כזה (חח)..אז דודה שלי זרקה לאחד מיהם ענב והם התחילו לריב עליו חחחח,זה כמו כדורגל היה" והכדור שם, והכדור שם.. ו....גולל!!) חחח.

אחרי שעתיים בערך בחממה יצאנו לפארק שמה אני ובת דודה שלי ראינו את המזרקה...סתם התחלנו כזה..להתסכל ואז..

בת-דודה שלי ראתה דשא ממש יפה ונקי אז היא הציעה" בו נרוץ שם!" ואני כזה מאושר ושמח! רץ לשם! חחחחח

הגענו.. והתחלנו להתגלגל,לרוץ,להזיע(הרבה) וכיף כיף כיף..

ושחכתי לשתות מים( פויה עליי!) אז הייתי ממש יבש אחרי כל ה"התגלגלות" הזאתי...

אז ההורים שלי קצת כעזו *ביישן*.... לא נורא היה כיף!


אחר כך נסענו למסעדה.. אממ קראו לה "Black" נוו זה כזה בשר....

אז אכלתי המבוגר ושיפודי תפוח אדמה,קולה וזהו (ותאמינו לי זה הרבה!)...וכל המקום נראה כזה מגניב (שחור עם אדום בדיוק כמו הבלוג שלי)... והשירותים היו חשוכים והכל היה שחור שמה אז הם נראו כמו השירותים המפחידים האלא בסרטי אימה...

אהה הרבה זמן היינו במסעדה הזאתי... ונעסנו הביתה...


התקלחתי,

החלפתי בגדים,

מתחנן להחליף שרוכים לאולסטאר..

וזהו

אז..תהנו בשארית החופש...

 

גיבו! לא להיות עצלנים!!!

ביי

 

 

נכתב על ידי , 13/9/2007 17:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנת לימודים חדשה O_O


זאת כבר הפעם השלישית שאני פותח פוסט ומוחק אותו היום חחחח

מה?! פשוט לא יוצא לי פוסט טוב...

אז שנה מוצלחת לכולם!!

מצפה לי שנה מאוד קשה!

(טובב אני לא רוצה להשוויץ אמממ אני הקבצה א' במתמטיקה ובדוברי אנגלית)...

אז מקווה שתעברו אותה שנה הזאתי בשלום!

אז זהוא תחילטו של חודש חדש ושנה חדשה...

אממ כבר סידרתי את התיק ובחרתי בגדים ליום הראשון...

וכרגע אני מתאבל כי אלא הם השעות האחרונות של החופשש!

בחיי החופש מעולם לא היה כזהההה קצר!

אבל אויי נו

מיציתי את החופש (טובב לא..=\)

 

אז יאללה ביי, לילה טוב! וסיום חופש נעים!

 

ובחיית! תגיבו! אני סובל מחוסר תגובות

לתרומות לחצו "הוסף תגובה" או 2...

 

חחח...

**עריכה**

אין לי כוח לעדכן את הבלוג

אז אני לוקח הפסקה קטנה...

וגם עשיתי כבר 4 פוסטים ומחקתי אותם כי אין לי תגובות ואין לי קוראים...

**סוף עריכה**

נכתב על ידי , 1/9/2007 21:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

תמונה




1,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לT.H-ולא זה לא טוקיו הוטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על T.H-ולא זה לא טוקיו הוטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)