לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוגת שוקולד

מממ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

איזה כיף בצבא!!!!!!!!!!!


 

אאהההה איזו אופוריה מטורפת!!!!!! היום חזרתי הביתה משבועיים בבסיס (כן כן סגרתי שבת ראשונה) והיה פשוט בן זונה!!!! זה פשוט אחד הדברים הכי כייפים שאי פעם היו לי! כל מי שאומרת ואני מציינת אומרת!! סתם חבשנית!

 

טוב ...ועכשיו אחריי ההתלהבות והחבשנות..לקטע הרציני יותר.

כרגע חזרתי משבוע וחצי בצבא...הגייסתי יום שני שבוע שעבר ואני מסיימת טירונות יום שני הזה. לכל מי שעוד לא אמרתי אני אני הולכת להיות סמבצ"ית חי"ר. שזה אומר לשרת בגבולות בחמ"לים לתאם בין החיילים לבסיס אם הם יורדים לשטח אז יורדים איתם וכאלה...ממש מגניב ומעניין. בקיצור זו טירונות+ קורס. טירונות שבועיים ועוד 4 חודש קורס באותו בסיס.

 

הבסיס שאני נמצאת בו הוא באמת אחד הבסיסים הטובים הארץ לטירונות: מקלחון אישי לכל אחת, ישנים בחדרים ולא באוהלים, אוכל מעולה. ממש ההיפך מכל מה שאמור להיות בטירונות. וזו גם טירונות 02 אז ככה שהיא לא קשה.

 

הבנות שאיתי בפלוגה מעולות אחת אחת...אנחנו עכשיו ממשיכות וד חודש ביחד בקורס וממש כיף לי איתן.

כולנו סימנים כחולים ברגליים ובידיים מהשדאות חח אין מה לעשות...(זה מה שקורה כשזוחלים על אבנים תוך כדי אימון) וזהו חוץ מזה ממש כיף. סיימנו כבר מטווחים מבחנים ושדאות. עכשיו נשאר רק מסע וטקס השבעה..מחכה בקוצר רוח!:)

 

זהו חוץ מזה אני ממש אפופה מהשבועיים טירונות האלה אבל עדיין כיף לחזור הביתה למחשב וטלויזיה מה שלא קיים לנו שמה..וטיפה פרטיות...ורק כדי לאמת את הסטיגמה שבנות משמינות בצבא..זה נכון!

 

אני מצאת שם רק שבועיים וכבר המדים שהיו לי גדולים בבקו"ם בקושי נסגרים עליי! חח זה משהו מטורף אתה הרי כל כך עסוק בלו"ז היומי העמוס וברק להספיק את הדברים ואתה רק מטרטרים אותך כל היום שהשק"ם נראה לך דבר טריוויאלי לחלוטין לקנות בו בסיטונאות ואתה אפילו לא מודע לזה בגלל שזה מגיע בצורה כל כך נזילה..אז בנות..שימו לב!

 

זהו, אני מרוצה מהתפקיד  מהבנות , מהבסיס אני ממש נהנית..ומחכה כבר להתחיל את הקורס. אז זהו בינתיים ועם מי שעדיין לא דיברתי מאז הגיוס תרימו טלפון זה לא כזה קשה!!!

 

כל הכוכבים נופלים

כל האמיצים עוזבים

כל מי שצעק שותק

כל מי שצחק שיירגע ומיד!

 

:) סמבצי"ות חי"ר 2007!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 2/11/2007 17:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 204412329 






הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילילו:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילילו:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)