לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fantasy~Gods



Avatarכינוי:  Lis ~ נסטיה .

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2011

פוסט טרום פתיחה .



 

שאלוום 3=

אני נסטיה .. כןכן .. זו אני :)

ואני מנהלת את LIS . כרגע .

אולי אתם מכירים אותי מבלוגים אחרים , כמו בלוג הפימו שלי DIVA FIMO , או כל בלוג אחר אז כן , זו אני . 457838

אותה ה'דיוה' מאחורי דיוה פימו , ואותה הנסטיה מאחורי כל שאר הבלוגים .

נראלי שאתם יודעים כבר , אם קראתם את הרשימות , שהבלוג עבר הרבה עד שהגיע למצב הזה של בלוג עיצובים בשם LIS .

הוא היה בלוג עיצובים אחרכך סיפורים , שוב עיצובים אחרכך בלוג אישי , ועכשיו כבר : LIS !! 457838

מקווה שהתנו ממני , ומהבלוג , ואני מקווה להנות מכם .. ומהתגובות שלכם : )

מי שרוצה להחליף לינקים , אשמח >~<

 

עד הפעם הבאה ,



 

נכתב על ידי Lis ~ נסטיה . , 7/11/2011 15:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lis ~ נסטיה . ב-11/11/2011 22:15
 



לדף הקודם   
דפים:  

413
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLis ~ נסטיה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lis ~ נסטיה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)