לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט סיפורים


אם לא נכנסים לא יודעים..

Avatarכינוי:  הסופרת הקטנה

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הבלוג נסגר זמנית ( ? )


כן,כמו שרשום בכותרת הבלוג נסגר ואולי זה זמנית כי פשוט בינתיים אין לי השראה אבל לבינתיים הוא סגור סופית..

 

לכו תדעו אולי בעתיד אני יחזור.

 

אוהבת,רותי.

נכתב על ידי הסופרת הקטנה , 21/10/2007 17:55  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה!


היי,

רציתי להודיע לכם שבקרוב זה יהיה בלוג רק לסיפור אחד

והוא לא יהיה 10 פרקים מסכנים אני הולכת להשקיע בו ממש

מלאך אדם יגמר בעוד 5 פרקים ( כולל זה ) כנראה.

אז השאלה שלי אליכם היא..

מה אתם מעדיפים דשאני יסיים לכתוב את הסיפור [ וזה יהיה מעפן מארץ המעפנים ]

או שאני יתחיל סיפור חדש בקרוב והבלוג יהיה אך ורק לו.

ואני יודעת שאנ כל פעם אומרת שהסיפור הבא יהיה יותר יפה ובסוף הכל יוצא מגעיל..

 

אוהבת,רותי.

נכתב על ידי הסופרת הקטנה , 14/10/2007 16:32  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלאך/אדם - פרק 5 :


הגיע די מהר לא?

יש לי דחף לכתיבה..

בזמן האחרון הפרקים הם רק לנוגה ולמיכאל אבל בקרוב הם יהיו גם לדמויות אחרות.

וזה גם יהיה קצר..

 

 

פרק 4

 

בפרק הקודם :

 

מיכאל- "אני באתי להודיע לך שאת.."

אני- "אני מה?"

מיכאל- "עומדת למות"

 

* * * * *

 

הייתי המומה שהא אמר לי את זה לא יכלתי לדבר פשוט התחלתי לצחוק ולצחוק ולצחוק..

מיכאל- "וואו,לא חשבתי שתקבלי את זה בהומור"

אני- "זה לא זה.."

מיכאל- "אז מה זה?"

אני- "אתה!"

מיכאל- "תראי אני יודע שזה לא פשוט לשמוע את זה אבל.."

אני- "לא פשוט לשמוע?"

הפסקתי כבר לצחוק התחשק לי לעשות את הדבר ההפוך מזה.

אני- "אתה בא אליי משומקום,אומר לי שאתה המלאך שלי ושאני עומדת למות.אתה באמת מצפה שאני יאמין לזה?"

מיכאל- "זה כבר נקבע לך כשנולדת..כשמישהו עומד להיוולד קובעים לו מתי הוא יוולד ומתי הוא ימות."

אני- "אתה רוצה להגיד לי שאתם קובעים אפילו לתינוק שרק נולד שהוא ימות באותו יום?"

מיכאל- "לצערי,כן."

אני (במרירות)- "מוזר,סיפור לי שמלאכים הם טובים."

מיכאל- "זה לא שאלה של טובים או רעים"

אני- "אוף פשוט תהרוג אותי כבר עכשיו!"

הוא שתק.

אני- "עכשיו אתה שותק?נגמרו לך המילים?"

מיכאל- "נגה.."

אני- "ואתה רוצה להגיד לי שאתם אומרים לכל אחד מתי הוא ימות או שאתם מביאים לי הזמנה מיוחדת?"

מיכאל- "את תהפכי למלאך"

אני- "כמוך?"

מיכאל- "כן.."

אני-"אבל אני לא רוצה להיות כמוך!"

מיכאל- "תודה.."

אני- "אני רוצה להיות פשוט..נגה!"

מיכאל- "אבל את לא מבינה שזה כבר נקבע לך?,תרצי או לא את עומדת למות ומה שיהיה אח"כ זה כבר לבחירתך בלבד!"

אני- "אז תהרוג אותי עכשיו!"

מיכאל- "זה לא יקרה עכשיו."

אני- "אז מתי?!,הא?"

מיכאל- "זה יקרה מתי שזה יקרה!,אני לא יכול לפרט!אני באתי להסביר לך שאת עומדת להיות מלאך וזהו!"

לפני שהספקתי לענות עוד הבזק של אור הופיע וכשהוא נעלם..הוא לא היה יותר.

* * * * *

נו איך??

 

אה ו..תצביעו לי בבקשה?

 

נכתב על ידי הסופרת הקטנה , 6/10/2007 17:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,425
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסופרת הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסופרת הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)