לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם שתיים שמספרות על החיים בתור נערות מתבגרותת 3>>



Avatarכינוי:  סתם שתיים משועממות ומאוהבות 3>> :))

מין: נקבה

ICQ: 208853840 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


   ^ ~לילה טוףף כולם~

  הכלל התחילל לפניי שבועיים

  אני מכורהה לממשחק..

 התחלתי לשחק כל יוםם 4 שעות

 ואז עליתי ל 8 שעות

 ואזז הגעתי למצב כזה שאני משחקת

 במשךך כלל היוםם

כשחברותת היו באותת אליי

 לא כ''כ הייתיי מתיחסתת הייתיי ממשיכה לשחק

הןן היו עושותת ת'צמןן נהנותת

לראותת אותיי משחקתת..

ואני הייתי מבינה אתת זהה

שהםם באמתת נהנותת

לפניי כמהה ימיםם הגעתיי למסכנהה

לא לבד עזרוו ליי להגיע למסכנה הזאת:

שהםם עושותת ת'צמןן נהנותת

כיי הן לא רוצותת לפגוע בי

היום אני מנסהה להמעיט במשחק

אךך אני לא מצליחהה!

עדיי זה מוקדשש לךך..

אני רוצהה להגיד לךך שאני מבינהה הכלל

הככככלל

ורציתיי להגידד לך הכיי תודהה בעולםם

ושאניי אוהההההבתת אותךך הכיי

הכי הכי הכי הכיי

הכככככככייייייי הכייייייי הכייי הכייי

בעולםם

אני מקווה שתביניי

=======ססליחההה=======

אוהבתת ת'ךך הכיי בעולםם

שוןן אחותךך התאומהה!!

 

 

 

נכתב על ידי סתם שתיים משועממות ומאוהבות 3>> :)) , 23/8/2007 01:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ריאשוןן....


 

 

טוב אנחנוו עדיי ושןןן כןן כןן

פתחנוו בלוג כדיי לספר לכםם או יותר נכוןן לחפור לכםם

על החיים ה"יפים" שלנוו בתור שתיי נערות מתבגרות

שצריכותת לסבול אהבה בצפר חברים ועוד

אוליי תתצטרכוו עזרה מדיי פעםם על החיים של עצמכןן

אנחנוו נהייה "המיעצוות האישיות שלכםם" בכאילוו...

נספר לכםם איךך חיי האהבה שלנוו מתקדמים

ונוכל לעזור לכם עם שלכםם

הבלוגג חדשש ועיצוובב זמניי עד שנמצא עיצוב חחדשש אוו מישהוו שיכול לעצבב לנוו

כןן כןן השעה 1:30 בלילה שוןן משחקתת בקונטאאר סטרייק (משחק רשת שלה) ואניי

בבלוג שליי ושל שוןן עם המוזיקה

כמוו שבטח הבנתםם גם אני וגם שוןן מאוהבותת כןן כןן

להיות מאוהב זה קשה אתםם יודעייםם?? במיוחד בגיל שלנוו

מה אנחנוו כולה בניי 13 מה עשינוו שאנחנוו צריכים לסבול כל כך

טוב אהבה זה לא כזה נוראא רק לפעמים זה כואב וקשה...כןן כןן

מאוהבים בך אתה מאוהבב...נחמדד לאא? אז זהוא שלא

אז מישהוו שאתה אוהב חושב שאתה אוהב אחד אחר ומסדר לך אותוו

ולא נעים לך להגיד לא כי באים לך מול הפרצוף

ואז אתה אומר כןן לא נהנה ושובר לוו את הלבב

רואים החיים לא כלכך יפיםם

טוב נראה ליי אני פורשתת המיטה קוראת ליי עדי עדיי בואיי לישוןן

והשעה 1:55 בלילה

ואניי ממש ממש עיפפהה לילה טוב חלומות פזז

 

תגיבוו תהיוו מגניבים

אהה ורק שתידעוו גמאנחנוו

מפגרות בשכלל חיחיחי

לילה טובב

 

עדידי החמודה מאוד

שמאוד עייפה ברגע זה

ומרקדתת לכיוון המיטהה

"חיבוק דוב" 

 

 

נכתב על ידי סתם שתיים משועממות ומאוהבות 3>> :)) , 16/8/2007 01:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם שתיים משועממות ומאוהבות 3>> :)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם שתיים משועממות ומאוהבות 3>> :)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)