לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני וכל השאר.... :)


אוהבת, לא אוהבת ומה שבניהם...

Avatarכינוי: 

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

התחלה חדשה



  

אז זהו זה...

מחקתי את הכל הקטעים הקודמים שהיו לי בבלוג,

הם נעשו בגילאים 12-17,

היום התחלה חדשה, דרך חדשה!

 

קצת עליי:

שיראל, למדה באולפנת אמי"ת, כרגע בשירות לאומי-מד"א, חובשת[=, דתיה וציונית.

התנדבתי 3 שנים לפני כן במד"א- בתור מערי"ת {מגישת עזרה ראשונה}.

בת 18, לא עובדת.

 

תחומי עניין:

1.פימו- שיש זמן... שזה כמעט ולא קורה...

2.סורגת- בעיקר כיפות... זה מעביר ת'זמן כשאין נסיעות במד"א.

3.מתעסקת בעיצובים של.... כמעט כל דבר XD.

4.אוהבת לעזור לאנשים בצרה- מכאן מד"א.

5.רשיון נהיגה C1.

6.כמו כל בעל אייפון עם קצת תוכנות עיצוב, מעצבת תמונות להנאתי[=

7.כמו כן, מתעסקת קצת לעומק באייפונים- מי שהבין, הבין.

8.אוהבת אנימה, נכון אני כבר דיי בוגרת, 18 וכל זה, אבל אני אוהבת, אז לא אכפת לי מה אומרים[=

     אמ... נראה לי שיש עוד, אך כרגע אני לא זוכרת...

 

שירים:

הכל! ממזרחית לרוק, ממוסיקה קלאסית להיפ הופ! ה-כ-ל!

 

מה יהיה בבלוג?!

שאלה טובה... אפילו אני עדיין לא יודעת,

כנראה זה יהיה הכל מהכל...

עליי, על תחומי העניין שלי וכל מה שנראה לי לנכון...

מודיעה מראש- לפעמים אני אעלה תמונות ממקרים במד"א { ללא פנים- כך שאין זאת עבירה על החוק}.

                אנשים מסויימים יכולים להזדעזע, לכן בתחילת הפוסט אזהיר- לא לבעלי לב חלש...

 

אמ.... זהו!

 


  

נכתב על ידי , 14/10/2012 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,060
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיראליי[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיראליי[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)