לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life :[[




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

לילהההההה לבןןןןןןןן (:


סרחייינה טונייפה שליי היה הכייייייייייייייייייייי כיייייייייייייף בעולם אני אוהבת אותך כ"כ הרבה את לא מבינה כמה !

אתת ה-כללללל!

 

אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףף אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש שלי וזה משגע אותי..!!

אני אוהבתתתת אותוו כ"כ הוא פשוטטטט החיייייםשליי!

 

טובבבבייי אזז שאלון קטןןן ביגלל שמשעמם ליי:P

 

 

שם: אופק ..
גיל: 13:)
מין: נקבהה ..
מזל: ארייייייייייייייייייה 
מאכל אהוב: אממ...פיצהה , על האשש , וקוסקוסס שלל סבתתתתתתא (:
שתייה אהובה: קולה קולה ונססס טי אפרסקקק ..(:

סדרה: הבורררר P:

האם נמצאת אשם באיזשהוא פשע? לאלאלא !

האם אתה אוהב לצחוק על אנשים? יאפייי (:
כמה כריות ? שוו?
חיית מחמד? איןאיןאין..
מכונית אידיאלית: האאאאאאא?
מוזיקה: הכלללל - כל מה שמוצא חן בעיני (:
זמרת אהובה: ישש הרבהה..
אחים: בן ובת (:
אהבה ממבט ראשון? יאפיייי זה מה ששקרהה לי (:
מה עושה אותך לעליז? להיותת איתו !

מה אתה אוהב לעשות? אממ.. ללכת ליייייים להיות עם הנסיךך ..ו..להיכנס לחירפוטןןן עם סרחיינה טונייפה (:
אתה אוהב להיות בבית ?אמ.. ליפעמיים !
אתה נאמן?ניראה ליי שכןן :P
וותרנית או עקשנית? אממ...שצריך עקשנית ושצריךךך ותרניית P:

אוהבת ילדים ? יאפפ אבלל עד שהם עולים לי על העצבים !
אהבה בנויה על 3 מריכיבים,מהם?
נאמנותת ,כנות , תשוקה !!

איזה משפט אומר לך הרבה? אממ..יש כמה !
משפט,פתגם: : תןן חיוךךךך הכללללללללל לטוווווווובה ! (:
החיים הטובים: לקוםם בבוקררר ולהיות עם מי שאת אוהבת !
לבוש: תלויי לאןן ?!?

איפור:ליפגלוס תמידד ! ולאירועים תלויי P:

ברגע זה.

לובשת: מכנס אפור קצר וגופיה לבנה (:
חושבת על: החייייייייייייייייםשלי!
מוזיקה: יאפייייייי (: אמבלרה ..

דבר אחרון.

עשיתי: שתיתי קולה (:
קראתי: ת'שאלון ..

קניתי: סיגריות לאמא שלי !

אבללללללל יש הרבה דברים שקנו לי מאתמולל כיאלו מתנותת!(:


 

זה זה או זה זה?


תה קפה? שוקוווווווווווו *_*
כלבים חתולים? שנייהההההם אבל החתול של טושש  הכיי מתוקי !
וואלה נענע? אממ..גם וגם
תפוז קלמנטינה ? מה אתםם רוציםם !?

 

מה מי?

להרוג: אפחדד!
לשמוע: לאדדעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אלל ת'שגעו אותי באמש'כם !
להיות כמו: מי שאני !!


אחרון :


סרט בטלוויזיה: ראש גדול !
מס´ שחייגת : אמא שלי ..
אכלת: מסטיייייייייק (:
שתית:קולה :P
פעם אחרונה שהתקלחת:אתמול ב 1 בלילה (:

פעם אחרונה שבכית: אמ..ליפני יומים :[[[
פעם אחרונה שחייכת: היווווווום !
פעם אחרונה שצחקת: אתמולללבלילה שסריחיינה טונייפה ישנה אצליי!
האדם האחרון שחיבקת:אחותי  
האדם האחרון שנישקת: לא זוכרת!
הדבר האחרון שאמרת: שתקיי!
הריח האחרון שהרחת : עשןן של שריפהה ..שהייתי במרפסת והיתה שריפה בחוץץ....

האם אתה.

מעשן? לאלא
שותה?לאלא
ישן עם חיות פרווה? לאאאאאאאא!
מנגן?אמ...מממממממממממממממממממש לאא!
מאמין בחייזירים? לא לא ומממממממממממש לאא!

מאמים בניסים?אמ..יאפיי ..

קורא עיתון :ליפעמיםם שמשעמם לי..ואני יושבתת בחוץץ במירפסתת ..
מתפלל? לאלאלא
שונא את עצמך?לא!!! אני שונאתת אותךך יא שאלוןן מטופש!
חובש כובעיים? ליפעמיייייייים (:
אובססיבי לגרביים? ממש לא..
מביע משאלות מול כוכבים נופלים? אממ...לא ניראה לי !
מאמין במכשפות? מזההה אבלל מזה לא
-אוהב ציניות?אממ..קצתת..
מאמין בשטן? אמ..לא ממש
שר במקלחת? ליפעמייייים חח (:

האם יש לך.

סודות? ברור !
פירסינג? לאלא
חלום שחוזר על עצמו? יאפיי
דייט מושלם: אמ..לא זוכרת..
סרט אהוב? יאפיי
בנאדם שנוא? כןןןןןןןןןןן כןןןןןןןן וכןןןןןןןןןן !
פיצול אישיות? לא לא

 

 

יאפ אני זזתי ביוווווווווווווו'ששש 3>


 

נכתב על ידי פשוטט אופקיי :][: , 16/8/2007 12:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמממ...


טוווב אז ככה נעים להכירר :P

 

אופק & 13 & תיכון חדרה ..

 

עודד תישאלו תקבלו!!

 

 

אזז הבלוג שלי חדש ואני יעדכן אותוו מידי פעםם (:

 

 

אזז שנתחילל ?

 

(:

 

 

טובב היום סריחנה טונייפה יושנת אצליי היא עשתה לילה לבןן עד שעה 3:30 (:

 

היה צחווווווווווווקיים שלל אלוהיםם הינווי בחירפון נוראיי :]

 

חח ..

טוסייייייייייייייקייתת וסריחיינה טונייפה אני אוהבבבבת אתכןן יא מגעוליותת!! P:

 

חח (:

 

אחחחחחחחחחחח כמה שאני אוהבתתת אותוו רקק אלוהים יודעע

ו..גם אני (:

 

 

טובב אניי ניראאה ליי גם פורשתת למיטטהה כי אין לי כ"כ מה לעשוותת כי סריחיינה טונייפה נירדמה ...

 

אז לילה טובביייייי שכזה לכולםםם P:

 

 

נכתב על ידי פשוטט אופקיי :][: , 16/8/2007 03:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פשוטט אופקיי :][:

בת: 29

ICQ: 443576058 

תמונה




124

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוטט אופקיי :][: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוטט אופקיי :][: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)