לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..המשך..>


"But still you wake and know the truth - No one's there.."

Avatarכינוי:  imaginaryfairy

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

עלאק 53.


הלוואי.

 

הצו ראשון הרי הם לא טועים, ובצו ראשון המשקל שלי הראה על 57 (ואפילו כמה גרמים..)

ש-מ-נ-ה..

לפחות גם גבהתי בסנטימטר: 1.55

 

שמנה.

 

והציצים הענקיים ממש לא תורמים.

אפילו שכולם אומרים "מה פתאום את לא שמנה?!"

 

אוף, כשבנות עם ציצי קטנטן יושבות, הציצי עדיין גבוה והן לא נראות קצרות ושמנות.

עם הציצי הענק שלי כן.

 

פויה.

 

הלילה עד מחר יום הולדת.

אהיה בת 17.

 

מגיל 15 ועד 17 - שנתיים (!!)

ופאק, רק חזרתי להיות שמנה.

מדעיל.

 

אבל ני לוקחת קונצרטה וזה גורם לי לאכול קצת פחות...

הלוואי שזה יעזור לרדת לפחות קצת, לפחות לאט... (אם לאט זה לפחות יהיה בטוח ולא יחזור)

מגעילה.

 

ההמפ.

 

קניתי אותם לפני חדשיים בערך:

חבל שהרגליים שלי שמנות כל כך ואני לא מתכוונת ללכת עם מיני (עצוב עצוב)

וה"שריטה על הרגל"... (שאליה אגב נוספו עוד כמה) לא מחלימה פשוט. רק נהיית יותר גרועה. זו אשכרא צלקת עבה ומגעילה וורודה.

פוי.

שבת שלום לעצמי.

נכתב על ידי imaginaryfairy , 12/12/2008 17:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimaginaryfairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imaginaryfairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)