לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא חשבנו על זה עד הסוף...


לא, באמת, לא חשבנו על זה עד לסוף...סתם פתחנו בלוג. כמו כל בלוגר מתחיל בישרא, לא? אוה ורק שתדעו, אנחנו שתיים.

כינוי: 

בת: 16

ICQ: 296868694 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט ראשון!!....לא להכנס!


הייי!!! אמרנו לכם לא להכנס נכון??

טוב אם כבר נכנסתם אתם מוזמנים להישאר....

אז זה בלוג משותף...אז בגלל שאנחנו לא נפרסם פה את השמות האמיתים שלנו אתם יכולים לקרוא לנו קט'רין ולילית'.

קט'רין היא ההיפר-אקטיבית, שבוכה הרבה (מרוב צחוק), סדיסטית, וחולת חיבוקים. מי שכתבה עד כה.(לילת' כתבה את התיאור)

לילית' היא ההפך הגמור ממני, חוץ מהסדיסטיות....ומה שמתאר אותה הכי הרבה ואתם תראו את זה, זה הצליל אממ...(קט'רין כתבה את התיאור)

 

קט'רין: בתכלס הבלוג הזה יהיה על החיים בישראל, נביא כל מיני דברים שאנחנו חושבות שמיצג את הצד הטוב של ישראל.....אנחנו ננסה לפחות...אהה...כן אנחנו מודעות לזה שבחרנו את השמות הכי לא ישראליים שיש אבל מה לעשות אנחנו לא אוהבת שמות ישראליים..

 

לילית': אחלה דרך להציג את הצד של ישראל.. לספר עד כמה שאנחנו שונאות את השמות. -__-"

 

קט'רין: כן אבל מה לעשות שהשמות בישראל לא מוצאי חן בעינינו...את בעצמך אמרת את זה....או שזה היה בקשר לשמות האישיים שלנו?! טוב לא משנה.. את רוצה לשנות את הכינוי שלך??

 

לילית': לא. -__-. בואי נסגור את הפוסט, אנשים בוכים.

 

קט'רין: לא אנחנו לא נסגור...חה אתם בוכים...כיף!!....(היי אמרנו לכם שאנחנו סדיסטיות לא?!?!) ואת מה את מתווכחת איתי את בעצמך אמרת לי שאת לא אוהבת שמות ישראלים...טוב באמת הגזמנו....פה אני אמורה לכתוב עד כמה שאני מצטערת שגרמתי לכם לבכות אבל אני לא אעשה את זה...^__^

 

לילית': ברצינות שזה לא התחום שלנו לתת פרסום חיובי לישראל...אנשים יחשבו שכל הישראלים הם סדיסטיים כמונו.

 

קט'רין: אמממ...טוב אז אני אנסה להיות כמה שיותר נחמדה....^__^  אהה כן סליחה שגרמתי לכם לבכות(לילית' הכריחה אותי להגיד את זה...)

לילית': did not!! -_____-"

 

קט'ירין: הייי!! זה אמור להיות בלוג תומך ישראל!....עברית בבקשה! וכן נכון!!

 

לילית': דאמ. אההה!~! פא-שיגרררר...!!! אני לא יודעת עברית! ><""

 

קט'רין: o.O"

 

קט'רין: אנחנו נסגור עכשיו את הפוסט ואנחנו מבטיחות להיות יותר בוגרות בפעם הבאה....ושוב סליחה.....

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2007 17:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצות בלילה חורפי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצות בלילה חורפי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)