לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

א י ר ו ט י ק ה


בלוג סיפורים אירוטים. לא לילדים מתחת לגיל 15.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סיפור מגרה..


הבאתי לכם סיפור, שנלקח מהבלוגר השווה הזה
שאותי אישית, גירה מאוד.. אז, הנה הוא:
______________________________

6 חודשים אחרי שהתגייסתי זכיתי ברגילה הראשונה שלי. חברי ואני חשבנו אם לשמור אותה או לממש. אם היינו שומרים אותה כנראה שלא היה לי סיפור לספר לכם - מימשנו אותה באילת. 5 ימים שהתחברו לסופ'ש והופכו ל7 ימים שלמים אותם בילינו באילת.

סיפורנו מתחיל בערב של היום השלישי.

הגענו לאילת 5 חבר'ה.

באותו ערב 2 החליטו להישאר לישון בערב ולצאת מאוחר בלילה, אחד יצא לפגוש איזה חבר שלו שהוא פגש יום קודם לכן ואני וחבר נוסף שלי החלטנו לצאת לשתות משהו קליל על החוף לפני שמגיע הלילה ומתחילים להתפרע.

השעה היתה משהו כמו 20:30 כשהגענו לחוף-בר נחמד ושקט, תספנו ספה גדולה, התיישבנו ופתחנו בשיחת חול על ענייני צבא שחיש מהר הפכה לויכוח פילוסופי מעמיק, על תוכנו לא אוכל לאמוד כיום.

כך חלפו להן שעה קלה ו3 בקבוקי בירה - 2 שלי ואחד שלו.

ואז 'הן' הופיעו. ליתר דיוק באותו שלב זה היו 'הם' : גבר מבוגר מאוד ושלוש נשים מתוכן אחת מבוגרת מאוד אף היא (ככה"ן אישתו של הגבר) ועוד שתי נשים צעירות יותר בנות כ40.

מהרגע שראיתי אותן הדם החל לזרום אצלי לכיוון אחד בגוף.

למרות גילן (ואולי אפילו בזכותו) הן היו בערך הדבר הכי סקסי שראיתי זה זמן רב.

האחת לבשה ג'ינס צמוד צמוד, נעלי עקב לבנות עם עקבים גבוהים מאוד, חולצה אדומה וחושפנית שנתנה לזוג שדיים ענקיים ומבוגרים לבצבץ החוצה בהפגנתיות. הבחורה היתה בלונדה מחומצנת שזופה והיה ברור שלמרות גילה הגוף הזה, בהתעלמות מהבטן הקטנה ומעט הצלוליטיס שכבר היה עליו, עדיין תפס בחורים צעירים וחסונים בקלות רבה.

השנייה היתה ברונטית, רזה ובעלת תחת מגרה ועסיסי. היא לבשה מין שמלת ערב שחורה, קלה וצמודה ונעליי וסנדלי עור. גם היא היתה מגרה וגרמה לזין שלי להתקשות בעוד מדמיין את עצמי משפריץ על פניהן של השתיים.

הרביעיה התיישבה ופתחה בשיחה. הבלודה המחומצנת עשתה הרבה מאוד רעש וניכר כי היא עדיין מנסה להיראות צעירה ולמשוך תשומת לב - ובכן, זה פעל עליי.

הייתי מהופנט אלייה. דמיינתי מה אני רוצה לעשות לה ואני חושב שהיא קלטה את זה.

למרבה ההפתעה (או שלא, בדיעבד) היא החזירה לי מבטים ארוכים ומגרים...אולי מגורים.

חברתה קלטה את הקשר בינינו והתלחששה עם חברתה בעודן נועצות בי מבטים, זורקות חיוכים ועוד פלירטוטים קטנים כמו נשיכת שפה.

הזוג המבוגר בינתיים נפרד לשלום והלך. שתי הנשים הזמינו לעצמן משקאות והתיישבו מוליף במרחק לא רב כ"כ.

החבר שלי בינתיים המשיך לדבר ולבסוף אמר שהוא הולך לבדוק מה קורה בחדר. לא מנעתי ממנו את התענוג.

השעה היתה 22:45 בערך ונותרנו על החוף רק אני (שתוי מעט) וזוג הנשים החביב, שתויות כהוגן אף הן.

לבשתי מכנס קצר ושהיה די צמוד אליי בעודי יושב והבליט טוב מאוד את האיבר המתקשה שלי. החלטתי להבליט אותו קצת. בעודי מסתכל עלייהן וממשיך ללגום מהמשקה שלי הזזתי את הזין כאילו בשביל שיהיה לי נוח יותר לשבת. הן ציחקקו והתחלששו בהתלהבות. היה אפשר פשוט לראות בליטה באורך של 20 ס"מ עסיסיים ועגולים צמודים לרגל שלי.

לבסוף המחומצנת תפסה אומץ וניגשה אליי.

המשחק התחיל.

 

"חיילצ'יק, אפשר לבקש ממך סיגריה?", שאלה האישה.

"חח מאיפה את יודעת שאני חייל?", החזרתי לה תשובה במבט ישיר ומגרה.

"חחח, לא יודעת, האמת! אתה כזה שרירי, גדול, יפה - הייתי בטוחה אתה כמו הבן שלי, בצנחנים או משהו. אתה לא?", היא ענתה בניסיון מובהק להתחיל איתי.

- חח תודה רבה. כן אני חייל, אבל לא בצנחנים. אני במוד'ש. אממ...אני לא מעשן לצערי, או בעצם למזלי, ושוב תודה על המחמאה, גם את ניראית נהדר :)

- וואו, גם חתיך, גם לוחם, גם מנומס. יפה לך.

 

בינתיים ניגשה אלינו הברונטית מחויכת ומגרה. היה לה ריח משגע שמשך אותי פשוט לקרוע את שמלת המשי הרכה שלה ופשוט לזיין אותה בחושניות על הבאר.

 

"מה אתם מתלחששים לכם פה!? אורלי אולי תכירי בינינו?", היא אמרה.

"חחח תכיר, זו חברה שלי - חלי", אמרה המחומצנת.

"נעים מאוד, אני יואב", השבתי ונישקתי את ידיהן.

שלושתינו צחקנו מהעניין והתיישבנו.

השיחה היתה די קצרה. משהו כמו 30 דקות. הזמנתי לכל אחת מהן עוד משקה (וויסקי נקי בכוס די גדולה, שתהיינה שיכורות ככל הניתן).

דיברנו קצת על צבא, על הנוער, על החיילים, על אילת....

שלחתי ידיים כמה שרק ניתן היה במקום ציבורי.

לאורלי שמתי יד על הרגל ומיששתי בעדינות לחלי יד על הגב וליטפתי.

אורלי בתורה נגעה לי בעדינות בחזה, בבטן ופעם-פעמיים נסעה בזין.

בשלב מסוים הן התלוננו על החדר במלון והתפתח לנו דיון על כמה המלונות דפוקים.

היה לי ברור שיש לזה כיוון כלשבו ולמזלי השערותי התאמתו - הן הזמינו אותי אליהן לחדר.

הוצאתי את הארנק, שילמתי, בדקתי שיש לי 3 קונדומים והלכנו.

תוך 10 דקות הגענו אליהן לחדר.

התיישבנו והן מזגו לנו עדו שתייה - הפעם איזו שמפניה מעפנה שבקושי שתיתי.

היה ברור שהן רוצות להישתכר ולהיזכר בגיל העשרה שלהן. אני הייתי החלק שהיה אמור להשלים את החוויה הזו.

ואז זה התחיל. התיישבנו על הספות והמשכנו בשיחה שנעשתה הזויה מרגע לרגע.

הן התחילו לספר לי סיפורים מהצעירות שלהן. אני משכתי אותן לכיוון של שיחת סקס מאז.

תוך 5-6 דקות הצלחתי ועברנו לחלוק חוויות מיניות.

הן התפלאו על כל המעללים שלי והיה ברור שהן רוצות לבדוק את האיכות בעצמן רק מלאות את המבטים שלהן.

בינתיים די התקרבנו אחד לשני ופתחתי בסיפור על השלישיה הראשונה שלי.

שתיהן פלטו בפליאה : "שלישיה?!".

"כן, מה הבעיה, אף פעם לא ניסיתן?", שאלתי בהיתממות.

"לא, האמת שלא, זה כיף?", שאלה אורלי, מגורה ומוטרפת לחלוטין.

"ברור, במיוחד לי שאני אוהב לענג נשים...פה יש לי פי שתיים לענג. זה אתגר קשה אבל זה הכי כיף בעולם.

לרדת לשתי נשים בו זמנית...". פה כבר נכנסתי לתיאור בוטה ועסיסי של מה שאני עושה בד"כ.

בעודי מדבר ניסיתי לתפוס מה עובר להן בראש ומה מצב הלחות בין הרגליים שלהן.

היה קל מאוד לנחש - הן היו מוכנות להיטרף ולהיכנע.

המשכתי את הסיפור והתעכבתי על כל פרט סוטה ועסיסי שרק עלה בזכרוני תוך שאני מתיישב אחורה ומבליט את הזין שלי, כאילו בטעות.

הן בהו בי והגניבו מבטים אליו.

סיימתי את הסיפור והיה רגע של דממה כבדה שאורלי לבסוף שברה.

"וואו, אתה ממש טוב כנראה. הלוואי הבעלים שלנו היו ככה, אה חלי?", היא הוציאה מפיה בעוד מביטה עמוק לתוך עיניי.

"מה הם לא מספקים אתכם?", שאלתי כאילו מיתמם והזזתי את הזין ושיחררתי את החגורה קצת.

"חח לא איזה! אלה על היום עובדים...עבודה והמשחק שלהם. שניהם חולי באולינג אלה", אמרה חלי.

"וואי, עם זוג נשים כמוכן הייתי משקיע בעיקר על לעבוד עליכן ולשחק באולינג עם האתן יודעות מה שלכם", אמרתי בצחקוק תמים.

הן להטו.

"שימו מוזיקה, שקט פה", אמרתי.

שמנו איזה דיסק של מוזיקה שחורה שהיה לאורלי בתיק בשביל האוטו.

התחלנו לרקוד כזה כאילו בצחוק.

לאט לאט התקרבנו יותר ויותר.

שלחתי יד לרגל של אורלי. ליטפתי בעדינות ובחושניות לופט יותר ויותר. לאט לאט חלי ניגשה אליי מאחורה וחיבקה אותי.

היא החלה לשחרר לי את אבזם החגורה בזמן שאורלי ואני כבר היינו עמוק עמוק בנשיקה כשאני מצמיד אותה לשפת העץ של המיטה.

החזקתי את הרגל של אורלי ופתחתי אותה הצידה. פתחתי את הג'ינס שלהוירדתי להוריד לה אותו בעודי מתעכב הרבה זמן על ללקק לה את כפות הרגליים. חלי כבר הספיקה לפתוח לי את המכנסיים והספקתי להוציא את הזין העומד שלי החוצה ולהצליף לאורלי קלות בכפות הרגליים.

בינתיים, למעלה, שתיהן הורידו מעצמן הכל.

כמה שהייתי מחורמן עליהן. הייתי מוכן לחנוק על אחת מהן מרוב שרציתי לזיין אותן.

אורלי נישכבה על המיטה מולי והחלה להחדיר לעצמה אצבעות בעודה לוחשת לי "בוא אליי, חיילצ'יק שלי. בוא תזיין אותי חזק חזק כמו שאני אוהבת. בוא תראה לי מה זה...".

חלי ואני בינתיים התנשקנו. תפסתי לה את התחת חזק חזק ופשוט עיסיתי אותו בכל הכוח בעודה עושה לי ביד בעמידה.

אורלי נגעה לי עם הרגל בגב ונהמה "בוא הנה!".

ציוותי על חלי לשכב ליד אורלי ולפסק רגליים. היא מיהרה לעשות כן.

לקחתי את בקבוק השמפנייה.

"תתנשקו", אמרתי.

הן החלו להתנשק נשיקה צרפתית לוהטת.

הסתכלתי על המראה המדהים הזה ואוננתי. לאט לאט העברתי את היד על הזין שלי שכבר היה בורדו מרוב גירוי.

הן ראו את זה ונהפכו לחושניות עוד יותר.

ניגשתי לאט לאט מאחורי המיטה - אל הראשים שלהן.

שיחקתי להן בשיער ולא נתתי להן לעזוב זו את זו.

אח"כ שפכתי קצת שמפנייה לפיות שלהן. הן המשיכו להתנשק ולגרגר את השמפנייה.

שפכתי שמפניה על הזין שלי ושמתי אותו בפה שלהן.

בחיים(!) לא מצצו לי ככה, כמו שהן עשו זאת.

הן פשוט בלעו לי את הזין פנימה לנשיקה שלהן ונאבדקו עליו.

הפרדתי ביניהן, וזיינתי את אורלי בפה תוך שאני משחק לה ביד אחת בכוס וביד בשנייה נוגע בחזה של חלי.

עיסיתי לה את הכוס לאט לאט. התמקדתי בדגדגן, בחור, בתחת....

נתתי לחלי ללקק, ליקקתי בעצמי והמשכתי לזיין אותה בפה ועם היד בכוס...

אח"כ החלפתי - עברתי לחלי.

אורלי לא רצתה לוותר ונשכבה על חלי מנסה להוציא את הזין שלי מהפה שלה.

לקחתי אותה בשיער, משכתי אליי והתחלנו להתנשק נשיקה של שמהו כמו 6 דקות בעודי מעסה את שדייה העצומים ומזיין את חלי בפה.

לאט לאט שלחתי יד לקחת קרח.

הכנסתי קוביה אחת לפה של חלי שתעשה לי קריר ומגרה בכיפת הזין והשנייה נשארה בידי - איתה גירתי את הפטמות והבטן של אורלי.

לאט לאט החלפנו תנוחה ושתיהן נשכבו מולי. ההצגה שלי מתחילה.

אמרתי להן לשכב אחת על השנייה ולהתנשק.

הן שכבו זו על זו וזיינו אחת את השנייה. נראה היה כי אני מיותר, אולם הן הגניבו לעברי מבטים מזמינים.

ניגתי והתחלתי ללקק. אכלתי לשתיהן את הכוסים וחורי התחת. הכוס שלהן היה כבר נפול ולא ממש מתוח אבל זה גירה אותי במידה מסוימת. הן היו בנות 38 ו43. העובדה שאני מזיין אמהות פשוט קרעה לי את הזין בזיקפה חסרת תקדים.

בינתיים זללתי. את הדגדגנים, החורים, התחת, מסביב....

הן נהמו כמו זוג כלבות זקנות. אורלי נשברה לבסוף. "תקע אותי יא בן זונה!", היא צרחה עליי.

תפסתי אותה זרקתי על המיטה הצידה וזינקתי עליה עם הזין לכיוון התחת.

"תדברי יפה על אמא שלי, שרמוטה זקנה", אמרתי בקול מתגרה והעברתי את הזין על חור התחת שלה.

"תקע אותי שם, כן כן!", היא גנחה.

"אני אתקע", השבתי לה והתחלתי לחדור לה לתוך חור התחת.

כאב לה אבל היא רצתה את זה.

"תקע!", "אתקע", "תקע!", "אתקע"...זה היה דיאלוג ארוך וממצא.

הזין כבר היה מזמן בפנים ופימפם ואנחנו עדיין חזרנו על המילים האלה בעודנו מתנשקים נשיקה ארוכה וכבדה.

חלי הוציאה את הזין שלי, ליקקה, נישכבה על אורלי והכניסה אותו לכוס שלה.

זיינתי אותן בתורות. בכל החורים ללא סדר כלשהו. החור הראשון שנגעתי בו ,אחרי שאחת מהן הוציאה את הזין וליקקה אותה, נכסנתי אליו.

זה היה זיון ארוך ולא ממש מגוון כשחושבים על זה.

החלפנו עוד תנוחות אבל זה לא כזה חשוב. מה שהיה מהנה היה הגשמת הפנטזיה של כולנו - לא התנוחות.

לבסוף השכבתי אותן על המיטה וגמרתי להן על הפנים ואת השאריות על הרגליים.

עשינו את זה עוד 3 פעמים באותו לילה.

למרחת בבוקר , אחרי שלוש שעות שינה, חתמנו את הארוע במציצה אחרונה בה גמרתי לאורלי על השיער.

הן צילמו את הזין שלי למזכרת, נתנו לו נשיקה אחרונה והלכתי בחזרה למלון שלי.

מדהימות...

-התמונות מצוזנזרות. עם אתם מעונינים להסתכל, הכנסו לקישור למעלה-

נכתב על ידי , 25/8/2007 15:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס עם זונה, חלק א'


יום שני, אני בעבודה, מקליד במרץ מכתבים במחשב. הטיקטוקים של השעון

מסיחים את דעתי לרגע.. אני צריך להתרכז. משנן לעצמי. אבל אני לא

יכול.. כבר מזמן לא עשיתי סקס טוב שיסדר לי את המחשבות.. דפיקה בדלת.

"כן." מאשר את הכניסה. הדלת נפתחת טיפה, ועיניים ירוקות מציצות לעברי.

זו נקבה. היא פותחת את הדלת עד הסוף ומחייכת. "שלום." לא מזהה את העובדת.

"מארקס ?" שואלת. "זה אני." עונה ומקליד עוד מילה. אני מסתכל עלייה.

ממולי נקבה, בלונדינית מטופחת, בעלת ציפורנים ארוכות המקושטות בפרחים,

חולצת טי-שרט לבנה וצמודה וג'ינס קצר. שערה אסוף בסיכה ושפתייה התפוחות והמלאות

צבועות אדום.

חזהָ היה גדול, לא יותר מדי, והיא נעלה נעליים חומות גבוהות. היא נשכה את שפתה

ופתחה: "אני מזכירה חדשה.. אמרו לי לפנות אלייך שתסביר לי קצת על המקום.."
מטה את ראשה ומסתכלת עליי. "או.. שבי." מציע.

היא מתקדמת לעבר הכיסא ויושבת מולי בסקסיות. רק להסתכל עלייה ערומה ואני גומר.

חושב איפה נוכל לעשות את זה... שירותי הגברים יהיו מספיק טובים. חוזר להביט בה.

"אז.. החברה היא בעצם נועדה בשביל לקדם אתרים.. אנחנו מכינים תוכנות ומעצבים,

וכאלה.." אומר. "אהה.. הבנתי." מסיטה את מבטה לרגע וומתקרבת עליי. עכשיו העיניים

שלה מסתכלות בשלי.

אני עוצם את עיניי ומרגיש את שפתייה מענגות את שפתיי. הייתי נשאר ככה לנצח.

היא מנתקת את הנשיקה, אנחנו עדיין קרובים, והיא אומרת לי: "תנעל את הדלת."
אני מציית לפקודתה ומכניס מפתח משונן אח דהוי אל המנעול ומסובב פעמיים ימינה.

מסתובב לעברה. "אני.. אני זונה." לוחשת. "או.. מצויין . זותומרת, כמה זה יעלה

לי ?" מצחקק במבוכה. היא מוציאה מהתיק הלבן נייר :
סוכנות ד. לזנות
שם:מירנדה א.
למציצה- 21 ש"ח
לזיון באיבר המין-28 ש"ח
לזיון בישבן-34 ש"ח

לשיפשוף-3 ש"ח
לאצבעות-4 ש"ח
להכל ביחד בהנחה: 56 ש"ח
אני מביט בה ואומר: "אני אקח את הכל." היא נראת מרוצה: "שנתחיל ?"
______________________________

ה מ ש ך   י ב ו א !
-הפעם כתבתי בלשון זכר, אז אנא תגובות !-

נכתב על ידי , 22/8/2007 15:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס אמיתי.


לבקשת הגולשת המכונה "כוסית", הנה אני מציגה בפניכם סיפור אמיתי [: אז.. מוכנים? שלוש, ארבע.. ו..! ______________________________________________________

לפני בערך חודש, אז יצאתי עם סטודנט שלומד איתי בכיתה, סתם

להתקשקש.. אז הלכנו לאיזה בית קפה בת"א, אני הצטיידתי בשמלה אדומה

שמצאתי ובנעלים עם עקב נמוך לבנות ואת השער החום-כתום-אדום-לא-צבוע שלי

אספתי בקוקו גבוה, שלמזלי אסף את התלתלים שלי. (בכוונה אני נותנת לכם

תיאור, כי עוד לא קיבלתם כזה!) 8:30 , אני מגיעה לבית קפה, בדיוק בזמן.

8:32, סופסוף הוא הגיע. השיער החום שלו מרוח בקצת ג'ל והוא לבוש בחולצה לבנה

שנותנת הקדמה לשרירים שלו, וג'ינס עד הקרסול. נחמד הוא ניראה..

אני נועצת מבט בעיניים הירוקות שלו ואומרת: "היי. איחרת בשתי דקות ו47 שניות."

צוחקת. הוא מחייך חיוך רחב ואומר בשיא הכנות, :"מצטער.." וקורץ לי.

אנחנו מתיישבים ליד שולחן חום עגלגל, אני על ספה אדומה והוא על הכיסא.

מיד ניגשת מלצרית צבועת שיער. מה ניחשתם? בלונדה. אוחח, אני שונאת כאלו.

הוא מזמין לנו שני קפה הפוך, וחוזר להביט בי. "אז מה, את גרה פה?" שואל. אני מהנהנת ואז מוסיפה: "כן.. ממש קרוב," ומתחילה להסביר לו, יש לי חוש

התמצאות מצוין [; הוא עוצר אותי בטענה שהוא לא יזכור, ובעינייו ניכר מבט של חיפוש נושא לדיבור.

לאחר כחצי שעה של פטפוטים לא מוגדרים , הוא החל לזרום. "שמלה יפה.." אומר ומביט מבטו על המחשוף הלא מתוכנן שלי. "תודה.. קניתי בליקופר.." "הו, אני לא מתכוון לקנות אותה!" צחקק, ממשיך לבחון את שדי. "מה אתה

נועץ מבט ?!" שואלת בנזיפה מצוחקקת. "אה, השדיים שלך מדליקים אותי.."

לרגע קפאתי. נשבעת לכם שזה מה שהוא אמר, הייתה בהלם ט ו ט א ל י !! "או.. קיי.." מלמלתי בפליאה. מזלי הגיע הקפה. אני גוררת את הכוס לכיווני.

"לא סתם, אני חושב שאני דלוק עלייך.." אמר, חצי במבוכה.

"אוי נו, אני לא בת 16! אתה יכול פשוט להגיד!.." מחייכת.

אני מרגישה רגל מגששת לעבר הכוס שלי, שמהדיבורים ניהיה טיפה לח.

"אחרי הקפה תבוא אליי?" תופסת תעוזה. "ייאלה." אומר, מחזיר את הרגל

המיואשת חזרה. כעבור עשר דקות, עלינו על האוטו השחור שלו ונסענו אליי.

"דירה יפה.." אומר כשנכנס. "לא משהו מיוחד.. דירת 3 חדרים פשוטה.." מעבירה מבטי ברפרוף. מתיישב על המיטה וחולץ את החגורה. איבר ארוך ועסיסי

בולט לו אי שם. אני מתגרה מזה ומרגישה שאני לא יכולה יותר. אני רוצה אותו.

הורדתי את שמלתי וליטפתי קצת את החזה שבלט מהחזייה. והוא יושב שם,

בוהה בי. אז אני מרגישה שהוא מתחרמן מזה, ומורידה לו את החולצה.

לעברי נחשף גוף עסיסי ומרובע, שרירי שאין כמוהו. עכשיו טורו. מסמן לי

בעזרת העיניים בלבד.

אני מעבירה ידו על מאחורי גבי, נותנת לו לשחרר את החזיה.

בנתיים תופסת בעכוזו ומורידה את תחתוניו. הוא מוריד את שלי, ואני מסתובבת,

לבחון שוב את תווי פניו. שנינו ערומים, ואני אומר לו : "דפוק אותי! עכשיו!" שנינו על הספה. הוא עליי, במיסיונרית, מחדיר את איבר מינו באיטיות.

"רוצה שאני אדפוק אותך? אני אראה לך מה זה, כלבה!" ואז מחדיר עמוק וחד.

"אההה!" אני נאנחת ונושכת את שפתי האדומה. הוא מוציא.

עכשיו הוא מכניס, 24 ס"מ. הוא נאנח. עכשיו אני מוציאה את הזין שלו,

שטעון בקונדום. "תמצצי!" מפקד, ואני, מי אני שאגיד לו לא? מוצצת בתאווה כל סנטימטר, מלקקת את הכיפה תוך כדי.

הוא מוציא כדי שאנשום. ועובר לצידי. אז הוא מכניס את אצבעו אל הכוס הרותח

שלי בחוצפה. עוד אחת. אני צורחת, ככה שנראה לי שבקצה השכונה שמעו את זה.

אני מנשקת אותי נשיקה ארוכה ארוכה, ובנתיים משפשפת את הזין שלו.

הוא יורד לי. רק עכשיו נזכרת ?! דוחף את לשונו לכוס שלי, כקורא את מחשבותי: "אני גומרת! זה בא!!!!" מודיעה. שפיך צהוב ועמוק ממלא את לשונו וגולש על פניו.

 

ואז היה תורו לגמור. הוא גמר בתוך תוכי. אז שנינו שכבנו על השטיח הצהבהב.

הסתכלנו על התיקרה ובהינו. זה היה סקס כזה מהנה.

 _____________________________

תגובות מכל סוג יתקבלו בברכה [:

נכתב על ידי , 21/8/2007 19:02   בקטגוריות סקס, סקסיות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[:[:[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [:[:[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)