לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear life,u suck!



כינוי:  just_angel

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עיצוב חדש+שם חדש (כן,שוב..)


-  -  -  -  -  -  -

 

ממ...למי שבאמת נמצא פה היי,

ובטח שמתם לב שאני מחליפה עיצוב כל כמה זמן זה סתם כי אני לא החלטית אז אני משנה לפי המצברוח שלי..

 

-  -  -  -  -  -  -

 

כסף זה צרות,תנו לי אותו ואני אסבול במקומכם!

ברצינות,לא לחינם אמרו את זה.נמאס לי שהאפשרויות הנאה שלי מצומצמות בגלל טעויות פיננסיות של ההורים שלי.

גאד,עוד כמה חודשים יש לי בתמצוה אני לא רוצה אולם רוצה טיסה לחו"ל כ"כ קשה להבין..

 

-  -  -  -  -  -  -

 

הייתה הופעה של עידן יניב ועד שסופסוף העלו את מחיר הכרטיס מ30 ל50 ואז כבר לא הסכימו לי וחברות שלי כל היום דיברו על זה..מבאס..

ואחת החברות שלי קיבלה קצת פרוטקציות אז היא הייתה איתו מאחורי הקלעים והצלטמה איתו ובמקום לקבל גלויה רגילה שרשום באהבה עידן יניב היא קיבלה הקדשה שלמה!..כיף לה לא?

אחת הבנות שהייתה שמה נגעה בו והלכה כל היום כמו איזה מסטולה..היה קטעים..

 

-  -  -  -  -  -  -

 

לסיום-

החיים זו מתנה אז תחיו כמה שיותר ותגידו תודה על כל דבר קטן וטוב שקורה לכם כי יש אנשים שיש להם יותר בעיות מכם!

 

אוהבת,רותי

 

-  -  -  -  -  -  -

נכתב על ידי just_angel , 13/11/2007 22:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



656
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust_angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just_angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)