לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear life,u suck!



כינוי:  just_angel

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם איי פעם בגדו באמון שלך?
כן,המון פעמים.

אם כן, כיצד הרגשת?
מושפלת,הרוסה,מדוכאת,עצובה,כועסת.

האם בגדת פעם באמון של מישהו?
לא שאני זוכרת אבל אם עשיתי את זה אי פעם למישהו אני מתנצלת כי אני יודעת איך זה מרגיש.

למה לדעתך צריך אמון?
כדי שאני ידע על מי אני יכולה לסמוך ועל מי לא ושהחולשות שלי לא יגיעו ליידים הלא נכונות.וגם בשביל היחסים כדי לדת שהשני תמיד נמצא שם בשבילי.נראה לי.

מה לדעתך משמעות המילה אמון, ביחסים בין חברים או משפחה?
בכל מצב אמון צריך להיות אפילו בין אדם לכלב שלו.בין אדם לכסא שלו.בין אדם ללא יודעת מה שלו.

על כמה אנשים את סומכת ללא עוררין?
אף אחד.

כמה אנשים, להערכתך, סומכים עלייך?
לא יודעת וגם לא אכפת לי כי כל מי שאני מכירה איבד כבר את האמון שלי בו.

האם את נוטה להאמין לאנשים בקלות?
לפעמים.

עד כמה אמון הוא דבר חשוב עבורך?
אני ידרג את זה מסולם של 1-5.
*5

האם בינך לבין הורייך שורר אמון חזק, או שהם לא סומכים עלייך?
ת'אמת הם סומכים עליי שאני לא יעשה שטויות ( נראה לי )
אבל מה שמחוץ לזה בחיים לא.

נכתב על ידי just_angel , 14/11/2007 19:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המספרת (: ב-16/11/2007 14:38



656
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust_angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just_angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)