לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס, סמים ו...?


WTF?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

חיים[מתים] פשוט נמאס.\;


הגעתי למצב שאסור לי להגיד לא בבית הזה.

אם אני אומר "לא" אני צריך לברוח מהר למקלחת לנעול את הדלת

אחרת אני אקבל מכות... פעם אחרונה שרצתי למקלחת בגלל שלא רציתי ללקחת למקום בילוי

חטפתי מכות וניסו להפיל עלי את הדלת ולפרוץ אותה ושמעתי ממש הרבה צרחות

אפילו אמא שלי קיללה אותי\;

לי  כבר נמאס מהחיים האלו

עכשיו לנסיעה לאיזו עיר מזויינת! רוצים לקחת אותי בכוח

אז פחדתי להגיד הפעם לא.

אחרת הייתי חוטף בעיטות כאלו ומכות

ועוד שואלים אותי מה קורה בתקופה האחרונה אני בדיכאון

הללווואי והייתי יכול ללכת לפנימייה תאמינו לי\:

אבל החיים כאלו דוחים ומזויינים

בי

נכתב על ידי Choclte , 17/8/2007 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Choclte

בן: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChoclte אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Choclte ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)