לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-בלוג! =]


בקיצור.... :] תמר חלק בת 15 גרה בחוף כרמל 3> חברות, ים, קניון 3\> מתלהבים, שקרנים תאריך לידה 7.7.92 מזל סרטן מספר מזל: 7


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

היי :]


AbOuTaMaR

 

הכל פה יסופר בקצרה (אם מישו מעוניין לדעת יותר צריך רק לבקש את מספר האייסי \ מסנג'ר שלי =] )

 

קורות חיים:

גיל 0-2 גרתי בחיפה

גיל 2-10 גרתי בקיבוץ נווה ים

גיל 10-13 גרתי ב א ו ס ט ר ל י ה

ועכשיו (גיל 15) אני גרה באיזור חוף הכרמל... :]

 

כל מיני עובדות עלי:

* השנה הייתה לי יומולדת ב- 07.07.07

* אני אוהבת חתולים

* אני מכירה את אלופת ישראל בטריאטלון

* יש לי שיער שחור, עיניים חומות ועור יחסית כהה...

 

נכתב על ידי , 17/8/2007 14:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 285016778 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess tamar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess tamar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)