לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We can raise... but we all will fall in the end



Avatarכינוי: 

מין: זכר

ICQ: 369015341 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007


אז ככה אין כמו לאתחיל לילמוד שוב איזה כיף ואני רציני כיף לי לילמוד נכון שיש כמה מורים שאני לא רוצה ליראות אבל עדיין אין במו לחזור לבצפר לשיגרה הרגילה מה אני כן שונא זה להיתורר בבוקר ב 6ולצי אני יודע שאני יכול להיתורר יותר מאוחר אבל אני רגיל כדי שאני יצליח לאכול ולהתקחל בבוקר כי אין כמו מיקלחת בוקר שהיא הכי סבבה היא גם מאירה אותך אותי אחד היא מאירה והיא גם מביא לי הרבה מרץ אה הארי פוטר ה 7 זה ספר מעניין כיף ליקרוא אותו לרות שאני רק בהתחלה עדיין כיף ליקרוא אותו הוא מעניין ואני לא יודע למה אבל אני ממש רוצה לישתות אני רוצה כבר שהיא ה 31 לחודש והכי סבבה לי ולטניה באותו יום ב12 בלילה היא לנו 3 חודש אה כן לא סיפרתי אני וחבר שלי אולכים לישתות באותו יום כל אחד בקבוק של נימירוף 0.750 כמו בקיצור אנחנו אולכים להישתקר רצח טוב אז זהוא אין לי עוד מה לספר ביי ביי עד לפעם הבא:)

נכתב על ידי , 17/12/2007 16:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב בלוג


חזרתי ליכתוב בבלוג גם אני אחרי זמן רב מאוד (חודשיים) אני יודע שאני לא מעניין אבל עדיין צריך לירשום ליפעמים.

אז ככה מה אני ירשום משעמם לי רצח ואין לי מה לעשות ועוד פעם המישחקים לא עובדים אצלי בקיצור אני שונא את המחשב שלי אני מעדיף אותו ליפני הפורמת שעשות לי הוא עבד יותר טוב.

בכל מיקרה מחר אני יוצא בחוץ אחרי יומיים שישבתי בתוך בית ותאמינו או לא אני דיי היתגעגתי לחברים שלי בכל מיקרה אם מישהוא חושב שאני לא יוצאתי כי לא הייא לי כח אז זה לא נכון אני לא יצאתי כי הייתי חולה וזאת הסיבה היחידה עכשיו אני יספר גם עוד משהוא שלא סיפרתי לאף אחד חוץ מי לטניה ההורים שלי רוב הסיקווים עוד פעם עוברים רק שהפעם הם משירים אותי פה כי אני לא מסקים ביכלל ללכת וגם בסופו של דבר סיקמנו שהם ילכו ואני נישאר כאן כי ככה אני רוצה ואין להם איך לקחת אותי אז זהוא אין לי עוד מה לספר


ועכשיו משהוא לטניה ביגלל שלא רשמתי כשהייא לנו חודש וגם לחודשיים

את בישבילי מושלמת אני אוהב אותך בגילל מי שאת אני אוהב אותך ביגלל כל היופי שיש בך אני אוהב אותך ביגלל איך שאת אני אפילו לא יכול להסביר לך עד כמה את יפה מיביפני ומיבחוץ את יחודים ואני שמח שאני איתך את גורמת לי לחייך רק מיזה שאני רואה אותך אני יודע שאני לא תמיד מראה לך עד כמה שאני אוהב אותך אותך אבל מעכשיו אני ינסה להראות לך יותר אני יודע שהמרתי כמה דברים לא נכונים ליפני כמה זמן ואני ממש מיצתאר על כל מה שהמרתי אני לא חשבתי טוב באותו רגע ואני ממש מיצתאר ודבר אחד אני מבטיח לך שום דבר בעולם לא יגרום לי להיפרד מימך כי אותך אני אוהב ואני תמיד אוהב אותך

3333333333> 

נכתב על ידי , 11/12/2007 02:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnoopy_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snoopy_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)