לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pro Ana


Please Dont Feed The Models

Avatarכינוי:  pro thin

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

קשה לי ...


 

אז כן, זה קשה לי! אני מרגישה שאני פשוט תמיד רעבה .. ואם יש כמה ימים שאני לא הולכת למכון אני מרגישה שעליתי 10 קילו.

אני אוכלת הרבה בבסיס, בבית, בחוץ ואיפה לא....

אני חייבת להיות חזקה יותר ולדעת להגיד לעצמי "לא!" .. לשלוט בפה וברעב ... כל כך קל להגיד, כל כך קשה לבצע.

אני חייבת להתאפס על עצמי.

אני מבטיחה לכן ומבטיחה לעצמי שהשבוע אני אשקול כל קלוריה שתכנס לי לפה! ושאני אוריד קילו, זאת המטרה שלי לשבוע-להוריד פאקינג קילו מסריח!!!!!!! 

 

כי אני כל כך אוהבת את השיר.......

 

 






נכתב על ידי pro thin , 22/6/2012 19:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,120
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpro thin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pro thin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)