לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Where is the love?



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 375729740 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

עידכונים..=]]]


מהבלוג הקודם..:

 

החלטתי לעדכן אחרי אממ...יומיים!!

טוב אז בקיצר החלטתי שבבלוג הזה אני לא יעדכן ביום איזה 4 פעמים ועברו כבר יומיים לא ידכנתי וקרו דברים מדהימים!!!

אז..דבר ראשון קנו לי פלא חדש =]]]]]של סוני אריקסון...הורוד הזה עם המצלמה הזאת שתקוע שם באמצע..יש אותה בפרסומות...חכו אני יחפש תמונה אולי נאי ימצא ואולי לא 0.o

 

וואו ואני כל כך מוצ'למת שמצאתי תמונה ענקיתתת של הפלא שלי=]

 

לי יש ת'ורוד =].....

יפע אה??גיבווו >>>>>>

 

טוב וחוץ מהפלאפון שקנו לי אתמול היום קנו לי גמתיק חדש אחרי מה שעשיתי לקודם=\\...

היה לי של אולטאר עכשיו ישלי של פוקס לא יותר יפע מהקודם אבל פסדר שיהיה...אני אשמה לא?!

טוב והיה יום מדהים היום יצאנו אני נסטיק שירלי ועוד משו (לא אוהבת להזכיר בנים) למה כי מה הם קשורים לבלוג ולחיים שלי כשיהיה לי חבר נחשוב :)

 

בקיצור טיילנו חזרתי עשיתי שיעורים..איזה כיף לנסטיק ולשירלי לא מביאים שיעורים בכיתה ולנו כהההההההה!!!!!!

ויש לנו מלאאאאאא ! ! ! ! ! ! ! !

 

ואני נשבעת לכם כל שיעור אבל כל שיעור הולך איזה שעהההההה....השיעור עובר כמו חצי מהחיים שלי ו..אני לאדעת למה אבל אני במקום לא לאהוב את כל הקטע הזה של הבצפר ושיעורים אני ממש מתלהבת חח..יעני רוצה ואוהבת וקמה בכיף=] זה מיוחד אצלי!

 

טוב אז גם כל הקטע הזה שנסטיק ושירלי באותה כיתה ואני ואלונה באותה כיתה ממש כיף לא דעת למה אנחנו ממש מפגרות בחטיבה!

אבל הבאסה הוא שכל אחד מסיים בשעה אחרת..=[ פעם אנחנו מוקם פעם אנחנו מאוחר סתם זין טוףף...ועוד יותר גרוע כל פעם שמורה נכנסת לכיתה או משו צריך לקום וכמו ברוסיה בקיצר! (זה מה שעושים ברוסיה נכון!?)

 

טוב יאללה שפכתי מה שיש יצא פוסט די ארוך ואין כח להוסיף למרות שיש עוד...אז להית' והכי חשוב.!!!

 

גיבווווווווו >>>>>>>

נכתב על ידי , 8/9/2007 08:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2 לספטמבר?!היום!!!!!!!!!!!


מהבלוג הקודם..:

 

היום היה היום הראשון בחטיבה וואי היה מזה אחלה :)

אני רוצה בצפר כל יום!!! סוף סוף נגמר אין בצפר יש   ח ט י ב ה ! ! ! !

 

אין שם חתיכים כמו שחשבתי ואין שם מפחידים כמו שחשבתי ואין שם גדולים כמו שחשבתי פשוט אנשים מה אנשים ילדים ר ג י ל י ם  והרבה יותר חמודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

כה זה ברור לא?!

 

טוב בקיצר בהתחלה המורה הביאה לנו את המערכת אחר כך היה טקס משעמם [נאומים].

אחר כך היית הפסקה [הכי טובבבבבב].

אחרי זה היה גממבחן באנגלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! על היום הראשון קולטים טוב נוו...היה מזה קל....=)

וגם מורה אחת שקוראים לה פנינה נכנסה באמצע אמרה לנו שהיא המורה לערבית וזה ואמרה לנו למה להביא...

 

ונחשו מה קרה לי?!!!! אני צבעתי את התיק שלי בלורד שחור וכל הלורד נמרח לי על החולצה איזה פאקקקקק!!!!!

ועכשיו הצבע לא יורד אז נחשו שוב מה?!   א י ן   ל י   ת י ק ! ! !

 

מה אני עושה?! אין לי מושג אולי אני יקנה תיק חדש מקווהההההההההההההההההה

 

ועם לא אז יקח איזה תיק מזדיין או שאני לא ילך לבצפר הכי טובבב!!!!!

החיים שלי כל כך רעים כוסעמק כלום לא יוצא לי!!!!!!!!!!

 

='( [וכלום לא ישנה את זה] כלוםםםםםם!!!!!!!!!

אלא עם כה הוא התאהב בי!!!!!!!!

 

ראיתי אותו _______ וכל יום אני יראה אותו אני כל כך מאושרת=]  [טוב לא כל כך אבל שיהיה]...

 

יאללה ביי הוצאתי, שפכתי ועשיתי כל מה שרציתי.

 

גיבווווו 3 >>>>

 

(רק שתדעו אין משהו שאני שונאת יותר מטוקיו הוטל ויותר מורדא..=]]

 

> החלטתי אני הולכת עם אותו התיק רק שאני ירזיק את החוטים שאותם צבעתי כדי שלא יצבעו לי שוב את החולצה..=\\

[כל השנה!!]...........או שאני יקנה חדש ?!

נכתב על ידי , 8/9/2007 08:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מתוך הלב...3>


מהבלוג הקודם..:

 

קופידון הוא מין מלאך כזה שכשיש לו מצב רוח טוב הוא יורה בשני אנשים חץ וגורם להם להתאהב אחד בשני. ככה מספרים בכל הסיפורים , לא?

אבל מה קורה כשקופידון במצב רוח לא כ"כ טוב?

במקום לירות 2 חצים בשני אנשים , הוא יורה חץ אחד באדם אחד . ואז מתפתח סיפור אהבה נכזבת מלא באכזבות,צער וציפיות שסתם הופכות בסוף לאכזבות .. אזז זה מה שבדיוק קרה לי ..

כעע .. כנראה קופידון נפל עליי ביום שהוא היה עצבני או מצב רוח רע .. הוא ירה בי חץ אחד , והחץ השני שהיה אמור לירות ב _______ נשאר אצלו בכיס ...

אלו היו כמה חודשים שהראש שלי היה עסוק רק בו ,

הייתה לי תקופה שהפסקתי לאהוב אותו מרוב ייאוש , אבל הוא חזר אליי שוב ..

הוא כ"כ מושלם .. הכל אצלו מושלם .. בחיים שלי לא פגשתי ילד כ"כ מושלם .

הוא מתלבש כ"כ יפהה ,

הוא בעצמו יפהה ..

הוא שומע מוזיקה כ"כ טובהה ..

הוא כוסוןןןןן ..

ורגיש .. 33>

מצחיק ..

לא תינוקי !

ג'נטלמן .. חח ..

פשוט מו-ש-ל-ם .. אין מילה רעה עליו חוץ מזה שהוא מעצבן אותי שהוא לא אוהב אותי .. :| 

הוא האחד .. אני יודעת את זה .. אבל הוא לא יודע עד כמה הוא חשוב בשבילי .. :/

כל פעם שהוא מתחבר לאיסי,שולח לי הודעה אני צורחת . אני נשבעת לכם שאני צורחת .. כןן .. הוא הפך אותי למשוגעתת .. מה אני יעשהה ? כשאני שומעת את ה "טוק טוק טוק" של האיסיקיו שמישהו התחבר,אני מצפה לראות שזה הוא,וכשזה לא הוא - אני מתבאסת.. וכשזה הוא - אני צורחתתת ! לפעמים אין לי אומץ להתחיל איתו שיחה .. כי אני לא יודעת מה לכתוב , אז אני פשוט לא מתחילה שיחה .. והוא גם לא מתחיל :/ רק ממש לעיתים רחוקות הוא שולח לי הודעה .. ודווקא כשיש לי אומץ להתחיל איתו שיחה - הוא לא מחובר :| מה תגידו על זה ?!

לפני יום יומיים ראיתי אותו .. והוא ראה אותי,והוא הסתכל עליי ו .. אני לא יודעת איך להסביר את זה,כי זה יישמע כמו איזה תסריט של טלנובלה אבל היה שם משהו .. ואני יודעת את זה,

אבל כמובן - תמיד אחרי שאני חושבת שהנה,באמת היה משהו , מגיעה האכזבה .. ובאמת היא הגיעה כמה דקות אחרי .. ואני רציתי לבכות מייאוש .. ל-ב-כ-ו-ת .. דייי ... למה אתה עושה את זה ?! מה הקטע שלךךך !? מההה ?! אתה לא מבין שאני אוהבת אותך ?!?! אוהבת אותך ! ! !

אתה כבר גורם לי לבכותתת ! לבכות מייאוש ! אתה כ"כ מושלםםם .. אבל אתה לא שם עליי !!!

הכל אני עושה בשבילך ! ה-כ-ל ! ואתה אפילו לא רואה .. דיי .. נמאס .. איך אני ממשיכה לאהוב אותך עם כל מה שאתה עושה לי ? טוב זה אשמתו של הלב שלי,שממש מצווה עליי לא להפסיק לאהוב אותך ..  

אז אני מקווה שיום יבוא וכשקופידון יהיה במצב רוח טוב הוא ייפגוש את ____ וישגר לעברו את החץ הזה שיושב אצלו בכיס יותר מ .. 4 חודשים ???

ואז סוף סוף אני אהיה מאושרת.

 

~~~~~~~~~

 

הפוסט הזה נכתב מתוך הלב שלי , ואך ורק מתוך הלב שלי.

 

 

 

אגב מחר אני עולה לחטיבה=] איזה כיף...אני כל כך מתרגשת וכל כך שמחה..!

אני מקווה שאני יתחבר שם למישו=\\ ישלי תיק חמוד של אולסטאר כולם קנו השנה =]] ישלי קלמר תואם יומן של לי קופר וקלסר של סקייצ'ר או איך שלא כותבים את זה כולם ממותגים מה?! חח..אני ונסטיק קנינו אותו דבר=]]] איזה כיף עולים לחטיבה תודה אלוהים!

 

[אני כל כך חיכיתי לחטיבה!!! נמאס לי מהבצפר!!נמאס לי מכל קטנים!!!!סוף סוף אני יוכל לראות כוסונים גדולים :P]

 

יש יש שהלילה יעבור מהר חחח....אני לא יכולה לחכות. ואני גם יוכל לראות כל יום את _________ תקלוט כבר שאני אוהבת אותך!!!

 

נכתב על ידי , 8/9/2007 08:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,949

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל||pussy girl|| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ||pussy girl|| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)