לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

relax, take it easy


don't worry be happy

כינוי:  שחקולה

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מממ איך נקרא לזה.. כותרת! XD


 

אוקיי.. עידכון חדש (:

יום ראשון- יום עבודה אחד הקשים! מבחינה פיזית, בשבילי לפחות. זה היום עבודה הראשון שבאמת עבדתי בלי הפסקה! כל הכבוד לי! D:

איזה חצי שעה רק עשיתי סיבובים בין המדריכה לשבט לשטח עם הרשתות ולמערום סנאדות רק כדי למצוא את הגודל של ה3 סנאדות שאנחנו צריכים. בקיצור היה קשה אבל בשעה טובה ומוצלחת הגעתי לגודל שני צריכה! ומצאנו את זה די מהר :]

אז אני ועדידס ופה ושם עוד מישו בא, עזרנו לאטיאס'קה למצוא את הסנאדות שלה (: אטיאס-לא להישבר!

מצאנו את כולן.. סגרנו מערומים וסיימנו סופסוף! לפחות היה זמן לקצת צחוקים XDD

יום שני- לא משו מיוחד, בצפר, בית, מועדון.

יום שלישי- סיימתי ב2 וחצי ומיד אחרי זה לשבט, אז אני ונוי לקחנו אוטובוס לעירייה חח בסוף הגענו איזה רבע שעה לפני.. ירד פאקינג מבול! אז היינו מתחת לגג במתקנים של הילדים אז היה מצחיק חח התחלתי לשיר כזה "אלוהים! יא בן זונה! אלוהים יא בן זונה!" בקיצור לא נראה לי שהוא אהב את זה אז הוא הוריד גשם יותר חזק אז אמרתי לו שנשב על קפה ועוגיות, כנראה שהוא לא אוהב קפה כי הוא לא הפסיק עם הגשם החזק, אז אמרתי אולי תה? ואז הוא קצת הפסיק חח וגיליתי שהוא לא אוהב ערגליות. =/

בקיצור נכנסו לשבט ואיזה רבע שעה היינו רק 10 אנשים ואז מישו נראלי נרקומן, בא לתקן משו בשבט, בקיצור הוא התחיל לחפור לנו על ארץ ישראל וזה.. אז שיתפנו פעולה חח היה קורעעע! איפה זה מירון!? מירון! איי קיל יו! XD

אז זהו.. עבדנו על הנחשים, יצא סבבה לגמרי.. רק שעף לי קאטר לפה.. אווץ' =/

ואז הודיעו לנו בסוף שהיום צופה שוב נדחה, לתאריך לא ידוע -_-" באסה.

אח"כ לא היה לי כוח ללכת לישיבה, אז אבא בא לקחת אותי ואת אטיאס (: וקריינר נשאר לבד חחחח

יום רביעי- מצ'עמם

יום חמישי- מצ'עמם++

בצפר, מחשב, ניקיון חדר, בערב בייביסיטר עד 1 =/ יואו הילד הקטן ששמרתי עליו כזה חמודדדדדדדדדד!!!

לפחות הרווחתי ב5 שעות 120 ש"ח D:

חזרתי הביתה מתה מעייפות..

יום שישי- כמובן איחרתי לבצפר בגלל שהלכתי לישון מאוחר חח חפיף..

היה מבחן בהיסטוריה, היה קללללללל!! עשיתי אותו ב10 דקות! ואז מי שסיים עזר למי שעדיין עשה והמורה הפוסטמה לא שמה לב.. איזה ט'יפשה!

אחרי בצפר הלכתי לעשות הליקס סופסוף! עדי באה איתי כי נוי הבירזה (!!) והיו שם פקאצות כאלה קרועות! היה מצחיק בטרוף! והלכנו לחנות דיסקים אחרי זה ולחנות כלי נגינה וקניתי גשר לגיטרה ואז עדי סחבה אותי למקדונלדס וגם שם היה מצחיק ברמות! כמה שטויות אפשר להגיד בדקה?! חחח הטמטום חוגג XD

אח"כ פעולה, פעולה ראשונה של מערך הדרכה (יאיי!) לא הבנתי ממנה כלום ^^ בגלל זה העירו לי הרבה כי דיברתי עם אנשים באמצע חח

אז זהו.. בערב יצאתי למועדון.. היה שווה! הלכה לי היד מהכדורעף =[

ויום שבת. משעמם! מחפשת מה לעשות.. =|

 

זהו עם החפירות.

סלמאת חמדמדים

נכתב על ידי שחקולה , 16/2/2008 13:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייי שבועיים בלי עידכון


אין לי כוח לעדכן. עזבו אני יעדכן שיבוא לי חח ויתרתי על העידכון השבועי.

ממש ממש בקצרה כי אין לי כוח לפרט היה שבוע סבבה, מיום רביעי שעבר לא נגעתי באיי סי ובמסן עד רביעי הזה.. התערבתי עם עדי על קולה, ניצחתי חלקית חח נשברתי ב3 שעות האחרונות.. מה לעשות! שבוע זה קשה!

זה היה אמור להיות על בקבוק קולה גדול, עכשיו הוא הפך לקטן, בואו נגיד שזה לא שווה את השבוע הקשה ששרדתי בלי זה.. אבל עשיתי את זה גם לעצמי, לקצת שקט, קצת להתנתק מזה. ותאכלס זה עשה רק טוב (:

טוב אז השבוע נסגר וכל החרא הזה, שבוע חדש מתחיל ולא היה לי כוח לזה, אבל מה לעשות.. לא אני קובעת. סבלתי את השבוע בקשט, פעולה בשלישי, פעולה היום (בשישי) פעולה די נחמדה של צוות קהילה עם הרבה ביצים חחח היה גדול! ופרוייקט לאקי"ם שאני לא מתכוונת להיות חלק מהאירוע עצמו, אני יארגן מה שצריך והכל אבל לעבוד עם הילדים האלה.. לא יודעת איך להסביר את זה.. זה לא גועל או משו כזה.. זה לחץ ופחד מה התגובות, מה ההשלכות של כל דבר שהוא עושה.. זה מפחיד אותי, לא לוקחת סיכון, זה קשה רגשית. לא יכולה.

אממ זהו בערך.. נשארתי היום בבית, לא רציתי לצאת, טלויזיה, מחשב.. נסגר יום שישי, מחר שבת, חוגגים לדודה שלי יומולדת בכרמיאל (מתיש עד שם!) אמממ זהו.. נקווה לשבוע טוב למרות כל הלחץ שהולך להיות - יום ראשון יום עבודה, יום שני שמירה במועדון, יום שלישי יום עבודה, רביעי קצת חופש, או שלא..יש עבודה לשבת עליה, יום חמישי יום עבודה, יום שישי שבת יום צופה.. ושלא נדבר על כל העבודות שאני צריכה לעשות.. אוףף כמה לחץ!! ננסה להתמודד

 

לחשוב חיובי שחק.. לחשוב חיובי (:

אדיוס חבר'וס

נכתב על ידי שחקולה , 8/2/2008 23:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,587
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחקולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחקולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)