לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sin Tu Amor...



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

כ"כ הרבה מה לספר...


 

שמרוב שזה הרבה אני בטח ישכח הכלXD

יום שבת[29.12.07]:

היה יומולדת לבתדודה שלי..

היה ממזזההה מצחיקXDDD

אין לי כוח לפרט עכשיו מה היה..שיהיה לי משעמם אני אולי יערוך><

יום ראשון[30.12.07]:

הלכנוו לקניווןןP: זה היה מין טיול יומולדת כזה..כי ביום למחרת היה לי יומולדת|שורק|

ישר שניכנסו לקניון רציתי אייס קפה בארומה אבל בסוף לא הלכנו לארומהXD

ואז סתם הסתובבנו בחנויות ובבלה בלה בלה ואז הגענו לאוכלללD:

קניתי אייס קפה [סופסוףף! יאמייD:] ועוגה מזה טעיממההP:

ופגשתי שם מישי שלא ראיתי מלא זמן והיא עשתה ראסטותמזה יפה ללהה:|

והיא נהייתה פריקית והסתובבה עם חברה פריקיתXD [היה לה תיק יפה]

ושתי המוכרות צעקו לי מזל טובXDD

ואז קנינו שני משחקי מחשבXD

וקנינו עוד כמה דברים..ורציתי את השרשרת של אני היי בנטורל אבל נגמר להם ואמרו לי שיש בארומה..

אז הלכתי לארומה וקניתיXD

ואז קניתי גם עוד שפתון [נגד יובש<_<] וצבע אדום לשיערP:

ואייך שכחתיי?:O

היה בקניון כיסא כזה שעושה מסאז' למשך 7 דקות ומשלמים רק 5 שקל><

ועשיתי פעמיים..איזה כיףף זה היה:|

ואז חזרנו הבייתה ושמתי את השרשרת..

ושעליתי למיטה היה לי כאבים בריאות:|

ולא יכולתי לצחוק ולא כלום..[וזה קשה לא לצחוק שאחותי בסביבה]..

ואז היה לי כאבי בטן..ואז גב..ואז כאב ראש ובחילות..

ואחותי אמרה שזה אולי מהשרשרת..[כי פעם קרה לי סיפור כזה רק עם הצמיד של הפסטיגל..והיתיי צרודה ובלה בלה בלה]

ואז הורדתי את השרשרת והכל היה בסדר:| ולא כאב לי כלום

יום שני [31.12.07]:

היה לי יומולדתתP:

לא רציתי לחגוגXD אל 'צעקו עליי<_<

קיצר הביאו לי מלאמלא כסף..ומתנות..והרבה בירכות מזל טובXDD

קיצר,היה מזה כיף><

ועשו לי מסיבת הפתעה><

*איזו עוגה טעימהה*

קיצר,זו היתה יומולדת מזה כיפיתPP:

אני בחיים לא ישכח אותהXD

ובכללי היום הזה היה כיף.

ובביצפר,בחדר אוכל,

המורה שלי התחיל לשיר "היום יום הולדת...."

ואני מסתכלת על החברות הרולות שלי והן אמרו לי שזה היה מתוכנן מראשXD וגם המורה לספורט חגגה לי יומולדתXD היה מזה מצחיק><

ואחרי האוכל כל הביצפר כזה אומר לי מזל טובXD

בקקייצצווררר,[כמה פעמים אמרתי את זה ולא שתקתי] היה כיף><

יום שלישי והיום:

בימים האלה למדתי המון.על החברות.על עצמי.

וזהו למדתי מה לעשות במקרים אלה [נראלי].

במקרים שהן תמיד עושות לי.

זהו.דף חדש.נמאס לי.וזהו.

שישתקו.שיסבלו.שימותו.

היא כ"כ מעליבה.היא כ"כ פוגעת.

וכל מה שהורס לי את החיים,זה בגללה.

אולי היא לא יודעת,אבל יש לה חלק גדול מההרס שבחיים שלי.

ובגלל זה אני שונאת אותה,כ"כ שונאת אותה.

המעשים שלה,ההתנהגות שלה.

היא פשוט דוחה.

ואני מקווה שיום אחד היא תבין שזו היא,

ושאני יוכל להגיד לה הכל בפרצוף.

אהההה,ועשיתי פסס אדם בפוני ואני עושה בחופש הגדול פסים בכל השיעררP:

עיצוב חדש!

שמתי רקע לבלוג,ושיניתי את הצבעים,והחלפתי אייקון ומפריד

-תגיבו!!3>-

נכתב על ידי , 2/1/2008 16:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתלי ב-5/1/2008 15:09



1,459

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)