לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי ככה עוברת שנה.


אבל למה כל כך מהר?

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

החלטות לשנה החדשה


להשקיע בלימודים(בניגוד לכמה ילדים כאן אני מצליחה לא רע בהחלטה הזאת).

 

להתחיל להיתעניין יותר בדברים של בנות(התחלתי, האם אני אמשיך?[אני שונאת למדוד בגדים]).

 

ללמוד אנגלית באופן יותר שקדני( אני חייה באנגליה , אין לי ברירה).

 

לפתוח בלוג הסברה בYAHOO על הסיכסוך הישראלי-פלשתיני(אני חושבת [ כמו שהולי סניה חושב] שמסע ההסברה שלנו גרוע ברמות, וצריך להסביר יותר ברור לעולם למה אנחנו צודקים, זאת תיהיה תרומתי הצנועה לישראל)

 

להיגמל למחשב(עצוב מאוד לי להגיד את זה אבל אני מכורה למחשב שלי)

 

להתחיל להשקיע יותר בבלוג(כבר הרבה זמן לא עידכנתי, אני בלוגרית גרועה)

 

לסיים את הרשימה הזאת( עשיתי זאת הרגע =]).

 

להיתראות לבינתיים.

 

 

נכתב על ידי , 15/9/2007 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך מהר... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך מהר... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)