לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי ככה עוברת שנה.


אבל למה כל כך מהר?

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יכול להיות שאני בדיכאון?


מרגישה ריקה

לבדה

העולם כה רע

ואין לי תיקווה

זאת ההרגשה

שלי,

עכשיו

מרגישה ללא ידיד

ללא יד תומכת,

מה קורה לי?

למה? אני חייבת להיות לא רגילה

לא נורמלית

בהרגשה,

העצב ממלא אותי

ואין מה לעשות

אני מרגישה שאני הולכת

ושוקעת בדיכאון,

אני מרגישה שאין לי כבר מה לחיות

עשיתי את החיים הקצרים שלי

ועכשיו אין לי מה לעשות איתם

זאת ההרגשה שלי.

נכתב על ידי , 21/9/2007 16:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך מהר... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך מהר... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)