לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי ככה עוברת שנה.


אבל למה כל כך מהר?

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

על אנורקסיה ,פרו אנה וכמה טיפים לדיאטה טובה


חזרתי אחרי כמה שנים שלא עידכנתי, אני צריכה להפעיל יותר את הבלוג על מנת שהוא יהיה פופולרי(אני צריכה גם לשנות את השם שלו למשהו יותר קליט ולפרסם את הטבעת שפתחתי[נגד בלוגי נאצות]) אז בואו נעסוק בנושא הפוסט:

 

(הפוסט מדבר על נקבות בגלל שיש יותר אנורקסיות מאנורקסים אבל זה מדבר גם על בנים אנורקסים)

 

כולכם בטח יודעים מזה אנורקסיה, מחלת הנפש הנוראית שגורמת לבנות צעירות עם פוטנציאל להיות יפות להישתגע ולהרוס את עצמן ואת גופן (אנורקסיה זה לא יפה בכלל! זה מזעזע ומכוער ברמות!), אבל יש בנות שסוגדות לאנורקסיה, וזה עצוב מאוד בעייני, את הבנות האלה צריך לשים בבית משוגעים לפני שהן יצליחו לשכנע עוד בנות להיצטרף (אני לא מגזימה! לדעת שאת חולה במחלת נפש מסוכנת ביותר ולסגוד לזה?!)

 

אז כמה טיפים טובים לדיאטה, יש כאן שתי קטגוריות כלל ברזל וסתם כלל, אם הדיאטנית שלך אומרת משהו שמיתנגש עם הכתוב כאן אז: בכלל פשוט תיתיחסי רק אליה אבל אם זה מיתנגש בכלל ברזל אז תחפשי לך דיאטנית אחרת.

 

כללי ברזל:

- לעולם אל תרעיבי את עצמך בשום פנים ואופן! הרעבה עצמי תיגזול לך את השדיים , את המחזור, את היופי הטיבעי ואת הבריאות ותהפוך אותך לאנורקסית(זאת גם דרך מאוד איטית להרזייה)

- יש אנורקסיות שחושבות שאסור לצחצח שיניים אז אני רוצה להזכיר שלרוב הדוגמניות הכי יפות יש שינייים לבנות ומבריקות וזה ממש לא מהאוויר!(אין קלוריות במישחת שיניים)

-אל תעבידי את עצמך עד מוות, אם את מתחילה להיתעייף תפסיקי ותנוחי קצת לפני ההיתעמלות הבאה.

- לעולם אל תפסיקי לשתות מים! הם לא מוסיפים קלוריות(הכל יורד אחר כך בשתן) הם חיוניים לגוף וכל דחייה של שתייה היא אסון לגוף שלך ולעצמך.

 

סתם כללים:

-תרכיבי את הדיאטה שלך ככה: פירות וירקות בדרגה ראשונה(לאכול מהם הכי הרבה) לחמים וחלבים בדרגה שנייה(לאכול מהם פחות מפירות וירקות אבל עדיין הרבה) ותישתדלי לאכול ממש פחות סוכרים ושומנים.

- אם מיתחשק לך סתם חטיף בין הארוחות קחי עלה חסה. חסה היא המאכל היחיד שלוקח יותר קלוריות בעיכול מאשר נותן לך קלוריות(שזה עסק מאוד מישתלם)

 

עם אתם רוצים עוד טיפים אז בואו לקטע הזה.

נכתב על ידי , 29/9/2007 16:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך מהר... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך מהר... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)