לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי ככה עוברת שנה.


אבל למה כל כך מהר?

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חזרתי מהולנד, היה כיף.


אז הנה יומן המסע הבילתי מתוכנן שלי:

 

היום הראשון(לא לקרוא! משעמם!)

 

אמא שלי העירה אותי וסחבה אותי לאוטו בערך קצת לפני שש בבוקר והתחלנו בנסיעה.

ניסיתי להירדם בדרך אבל לא הצלחתי כמובן.

אחרי כמה שעות טובות של נסיעה עלינו לספינה מבריטניה לצרפת(אני גרה בבריטניה בגלל שאמא שלי עברה קידום לפני שנה בעבודה שלה אבל בגלל העצלנות שלי אני עדיין לא יודעת אנגלית)ואז עברנו את כל צרפת, את כל בלגיה והגענו להולנד,ואז היינו צריכים לעבור גם אותה בדרך לבית המלון(תתארו לעצמיכם כמה זמן זה לקח , במיוחד בגלל שהיו שם פקקיםעצוב)אבל הבית מלון היתגלה בכפר נופש מדהים עם בריכה, בתי נופש מדהימים, מיתקני שעשועים,שטח מיני גולף, מקום למשחקי כדור ועוד...)

______________________________________________________________________________

 

את שאר הימים אני לא זוכרת, אולי בפוסט הבא(כבר אמרתי שאני עצלנית?סבבי)

אבל אני זוכרת משהו אחד מאוד חשוב, קניתי את היומן של אנה פרנק וסיימתי אותו אתמול(קניתי אותו לפני יומיים!)ואני חושבת שהיא כותבת ממש יפה וממש מרגש, אני ממליצה על הספר הזה מאוד.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/9/2007 20:52   בקטגוריות סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך מהר... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך מהר... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)