לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני יהיה מאושרת !?


בלוג שמתעד את הירידה במשקל שלי , אני 1.75 על משקל 75 תאחלו לי בהצלחה ?

כינוי:  עגבניית שרי

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

ייאלה מתחילים ללמוד .


איזה כיף , שיגרה ! סוף סוף איך חיכתי לזה !

 

אני מתחילה ב8:00 מסיימת ב13:20 שיגרה שיגרה שיגרה שיגרה = הללוייה !

אני יאכל את מה שמותר לי ואני לא יחרוג כי לא יהיה לי מאיפה לחרוג הכל יהיה שיגרתי וכיפי :]

 

יופידו !!!!

יום ראשון שקילה :]

 

3>
עגבניית שרי .

נכתב על ידי עגבניית שרי , 1/9/2007 04:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,784
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעגבניית שרי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עגבניית שרי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)