לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרפתקאות לילות רבקה ומשה ;]


העברת לילה בצחוקים. נו, כנסו!

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט פתיחה =]


הייי שלום..! מאד רצינו לצחוק אז פתחנו ת'בלוג לדאחקות וכאלו You know.. אוקי אז אני רבקה כותבת לכם עכשיו ומשה (הסקסי (!)) יושב כאןן לידי ..!  *אין לנו מה לכתוב*

משה: רבקה בבאסה.. כועסת עליי. נראה לי שהיא רוצה גט.

רבקה : אני אומרתת לכם המשה הזה משהו...! חושב רק על עצמו ממני לא אכפת לו.. העיקר רבקה תכבסי לי, רבקה תבשלי לי, רבקה בואי למיטה! מה אני? גיישה?

משה: וואי בא לי פתיתים. *רבקההההההה (צועק) תכיני פתיתים*

רבקה: *יוצאת מהחלומות* עכשיו פתיתים רוצה הילד בעלי משה הזה לי דווקא בא דייסת שיבולת שועל והשאריות ישארו למסכת הפנים המושלמת שלי... אני אומרת לך, זה יוצא משהו! אהא! אני יראה לו מה זה. מעכשיו הוא עושה רק מה שאני ירצה!!!

משה: נו רבקה! מה עם הפתיתים? כמה זמן?! אני אומר לכם האישה הזאת! רק מסיכות לפנים, מדיקור פדיקור... משה תעשה לי מסאז', משה איפה השלט? משה תוריד את הזבל! רק משימות מה זה? לא חיים! והילדים? אם שאלתם הם עברו כבר ממזמן מהבית. לתל אביב! מה רע בכפר סבא?

 

נכתב על ידי , 18/8/2007 00:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרפתקאות ליליות רבקה ומשה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרפתקאות ליליות רבקה ומשה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)