לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרפתקאות לילות רבקה ומשה ;]


העברת לילה בצחוקים. נו, כנסו!

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

צביעות.


צביעות.

מילה קטנה, שמשנה הכול. לרוב, התכונה הזו נמצאת אצל בנות. אבל אני לא רוצה לעשות הכללות. זה המפתח לאתר האינטרנט "ישרא-בלוג" כולם שם רוצה להיות פריקים, אימואים ואומרים אמג כמו איזה פאקצות ואחר כך רוצים להיות פריקים. נו באמת! תעשו לי טובה! הם מדברים בראשי תיבות ללא גרשיים וכותבים מילים ארוכות בפוסטים שלהם, כדי שהם יישמעו חכמים. אפילו עכשיו, כשאני כותבת את הקטע הזה הword מסמן קו אדום ומקווקו מתחת למילה פוסטים וישרא. זה מילים בעלות משמעות שאנשים המציאו. ואני מנסה להיות כמה שפחות ממתגת, אבל, מה לעשות זה טרנד להיות פריקים/אימואים וכולי. הם לא משתמשים באותיות סופיות, כי זה טרנד, שוב, של רוצה להיות פריק או אימו. למשל: שרון-שרונ דין-דינ ועוד כל מיני. הם מחברים מילים כמו: כל כך – כלכך. וואי זה מעצבן!!!

ושוב, אני ממתגת. הבנתי, שאין כזה דבר פריקים ואימואים. מה, הצבע קובע? אם אני אוהבת שחור אז אני פריקית? אם אני שמה לק שחור אז אני פריקית? לא. אבל אלו ועוד אלה רק חלק מהתופעות של הרוצה להיות.

תם ולא נשלם חלק הצביעות על הרוצה להיות פריק/אימו.

 

ועכשיו, נעבור אל צביעות בקרב הבנות הפופולאריות בשכבה. תופעת הצביעות בקרבן בד''כ תוקפת ביסודי ולא ממשיכה הלאה, אבל... לכו תדעו! והנה דוגמא לצביעות: ילדה אחת בוכה בגלל משהו (לא משנה עכשיו מה!) וכל הבנות הפופולאריות והשפוטות שלהן באות "לנחם" אותה. בגלל זה, אני לא הלכתי כשהייתי ביסודי (כי עכשיו זה לא קורה). רק אם היא חברה ממש הכי ממש הכי ממש הכי (!) טובה שלי, אז. אולי. וזה נשמע אכזרי אבל בשביל מה יש את הבנות הפופולאריות בשכבה אם לא כדי לנחם ולטפל בה? ואני יודעת שאני כותבת כדי לפרוק, בבקשה נאצה, אני מחכה.

 

לסיכום: ישרא ו"רוצה להיות" פריק/אימו ובנות פופולאריות זה חרא. וזה רק חלק מהקורבנות, של הצביעות.

היי! התחלתי במילה צביעות וסיימתי בה!

נ.ב

פרסמתי את זה בבלוג כי אין לי מקום אחר לפרסם את זה. ושכחו מזה, אני לא מעדכנת.

נכתב על ידי , 14/10/2007 00:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרפתקאות ליליות רבקה ומשה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרפתקאות ליליות רבקה ומשה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)