לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוני ביקורות-הביקורת האמיתית


כל מי שרוצה ביקורת רק צריך להזמין! תכתבו תגובה שאתם רוצים ביקורת, ואני אכין את הביקורת כמה שיותר מהר, בהתאם לעומס הפרטי שלי XDDD ***הביקורות לא נועדו להעליב, אלא לתת לכם נקודות לשיפור הבלוג ***חובה ללנקק!

Avatarכינוי:  רוני המבקרת D:

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לכל מי שהזמין-אני כל כך מצטערת של הכנתי את הביקורות! הייתי בחו"ל.


אתם מבינים, זה אמנם לא בלוג פרטי, אבל אני אספר בכל זאת:

נסענו לת"א ואמרו לי שאנחנו נוסעים למלון בת"א ושאני אקח כל מה שאני צריכה. אז לקחתי המון דברים ואז התחלנו לנסוע לכיוון נתב"ג ובסוף יצא שכל הזמן שלא עידכנתי הייתי בחו"ל בסיאטל.

אז אני ממש מצטערת שלא עידכנתי ולא הכנתי את הביקורות, היינו במלון אז לא היה לנו מחשב. סורי לכל המזמינים!

מחר אני אתארגן על עצמי ואוכל לעדכן שוב.

 

נכתב על ידי רוני המבקרת D: , 6/9/2007 18:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





380

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוני המבקרת D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוני המבקרת D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)