לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sunbursts .



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

BloodyHell.


ראיתי את הסרט מגרש השדים : ההתחלה עד לא ממזמן.

וזה פשוט הסרט הכי טוב שראיתי כבר הרבה זמןD: סרט אימה בכל מקרה..

אולי הוא ממש חולני, אבל הוא ממש טוב[God is not here today Priest.*bang*girl s dead]השילוב של נאצים,

דיבוק, אגדות, וכלמיני שבטים אפריקאים פשוט גאוני.

אבל די לדבר על זה.

למה לעזאזל אני ער בשעה כזאת כשעוד~מסתכל על השעון~ 4 שעות אני צריך להיות על הרגליים?

וול..  אני לא נרדם, זה חלק מהתהליך של לקום ב1 יום לפני.

אבל יהיה בסדר, אני אשן בהסעה אומשו. ובשיעור.

אולי אני אעדכן אחרי מחר[כלומר, היום] אחרי שאני אחזור, ואולי לא.

לילה טוב (:

נכתב על ידי , 2/9/2007 03:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



469

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYotam. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yotam. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)