לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דניאל


"יש דברים שאסור לחסוך בהם. למשל אהבה, או מילים טובות, ואפילו חיוך רחב על הבוקר."

Avatarכינוי:  Miss * Daniel

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

רון ( ויזלון ) הכווווסון !


כולם מוזמנים לקרוא פוסט קודם .

אהמ .. לא יודעת מה איתו .

הוא מסתכל עלי לפעמים , אני תפסתי אותו !

שלא תחשבו שזה סתמי , ושאני מדמיינת .

אז אני לא יודעת ...

אני צריכה לדבר עם משהו .

לא יוצא לי .

זה די מביך .

 
 

הראו לי סירטון מטומטם לפני כמה ימים , אבל הוא קליט !!!

אז אני צופה בו לפעמים .

זה ממש חמוד .

מה נראה לכם שלא תראו ?

יש קישור למטה .

 
 
 
חיוך גדול מצלמה (:
 
הנה התמונות !
הנה שלי :                                                         הנה שלכם :
  תמונות יפות הא ?! XD
 
 
עד הפעם הבאה !
דניק D:
נכתב על ידי Miss * Daniel , 10/10/2007 20:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,893

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss * Daniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss * Daniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)