לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

למרות הכל


הרבה מאוד זמן לא הייתי פה לחלוטין

6 חודשים ליתר דיוק,

6 חודשים מקסימים אך מוחמצים.

6 חודשים מבגרים, אך באותה העת- לא מאפשרים.

אבל זו היתה החצי שנה הכי טובה בחיים שלי,

ויהיו לי רק זכרונות טובים ממך.

אני תמיד אשמור לך פינה חמה בלב.

 

"היא חוזרת לחיים,

פוקחת עיניים, הוא לא שם"

 

לילה טוב.

נכתב על ידי , 3/4/2008 00:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-12/4/2008 06:51



12,040

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להברווז הצעיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הברווז הצעיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)