לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3/>


Avatarכינוי:  XzlataX

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אימון של כדורעף ביום חמישיD:


 

->>>>כל יום חמישי ושני יש לי אימון כדורעף ואני כל הזמן הולכת אחרי האימון אם אנאנלולולולולולושש ברגל!

ותמיד עובר אלינו משהו לא נורמלי שאנחנו מתחילות להתקשר לאנשים חחח

אז אתמול הלכנו עוד פעם והתקשרו למיקוש[מיכאל]חח

 והתחלתי לשיר ולרקוד באמצא הרחוב כמו מפגרת  ולא ממש היה אכפת לי שראו אותיXD וזה היה ממש מוזר אבל ממש מצחיק...

>>>היום הלכתי אם אהבות חיי יולי ונועה לבית של נועה וכל פעם שעברה מכונית אמרנו להם שלום כמה אמרו לנו  בחזרה  וחייכו כמה הסתכלו אלינו מוזר.....ואפילו אמרנו שלום לאוטובוסיםD:

אחרי זה עליתי אל אוטובוס ואז פתאום מלא מלא ערסים שישבו מאחורה אמרו לי לבוא איתם אז ישבתי מקדימה כי הם שמעו מוזיקה מזרחיתת איכככסס אז לא ממש רציתי לשבת שם ואני גם שונאת ערסים הם חשים לאללה.....ואם כבר לא אמרתי שאני שונאת שונאת אוטובוסים ויש שם אנשים ממש ממש מוזרים~~~~~~

נו טוב...

יאללה ביי3>>>>>>>>ת

 

נכתב על ידי XzlataX , 8/2/2008 19:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקי שנה הבאה זה קורה


אני החלטתי שששנה הבאה אני רוצה לעבור ארץ!

או לאמריקה צרפת או לרוסיה כי פה בישראל היו דברים שאני לא רוצה להזכר בהם כי ממש קשה...........הרבה אנשים הרסו לי את החיים שחשבתי שיהיו פו!

אני לא יכולה יותר פה פשוט נמאס לי מהבצפר המחורבן הזה מכל הפרחות וערסים מהבצפר....וכמה בנים שאני אוהבת אני מנסה לשכוח כי אני יודעת שאין מצב שאני יהיה אותם כי חסר לכל אחת משהו מסויים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!השנה עוד מאט נגמרת[אולי זה לא נראה כל כך "עוד מאט" אבל הכל עובר ממש מהר]

ואף אחת לא יכול יגרום לי לא ללכת כי לי נמאס............

זלטה!

נכתב על ידי XzlataX , 1/2/2008 16:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXzlataX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XzlataX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)