לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שעמום



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

בבקשה אני ממש אשמח..!


יש לי בצד רשימות של ספרים. אני מאוד מאוד אודה לכם אם תרשמו לי המלצות על הספרים. אני מאוד אוהבת וזה יעשה לי ממש כיף. בא לי לשמוע חוות דעת.

 

 

תודההההה

נכתב על ידי Skofiled , 18/8/2007 20:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום שבת....


כל יום שבת אותו דבר. דיכאון, בכי, משעמם לי ונמאס לי.כל היום אני רק אוכלת משעמום ואורה טלויזיה ואז אני מזכירה לעצמי את כל הדבות מריקי לייק - החסרות חיים שלא עושות כלום עם עצמם.

 

אני אמורה ללמוד ולנקות את הבית ו/או לסדר את הארון ולא חסר מה לעשות, אבל לא בא לי לעשות כלום.

 

כל שבת אני רבה עם חבר שלי שאנחנו לא עושים כלום ואז הוא מתחיל לזרוק לי הצעות מפגרות: " בואי לים, בואי לאכול גלידה ביפו.." וכו'... ולא בא לי כלום. אין לי כוח בכלל להתלבש ולצאת מהבית. בבית רע לי, בחוץ רע לי.

 

 

פשוט משעמם כל כך. אני צריכה להגיש השעבוע שתע עבודות ואין לי כוח. אני פותחת את הוורד כדי להתחיל ואין לי טיפת חשק להפעיל את המוח למטרת הדבילית הזו - תואר שני.

 

איזו טעות התואר השני הזה. טוב לא ממש טעות , אולי אחריו אני אהיה רגועה קצת. אולי לכו תדעו...

 

טוב לא בא לי לכתוב. זו הפעם הראשונה שאני כותבת בבלוג ולא בא לי שזה ככה יתחיל. אפילו לא הצגתי את עצמי ולכן אחזור בפעם אחרת כשיהיה לי יותר מצב רוח...(אם תהיה כזו ואם תהיה , אני לא בטוחה שארצה לבוא למחשב ,אבל... כשנגיע לגשר..)

 

שבוע טוב שיהיה לכוווולם !!!

 

ושיום ראשון יעבןר במהרה

 

 

נכתב על ידי Skofiled , 18/8/2007 20:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Skofiled

בת: 42




29
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkofiled אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Skofiled ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)