לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של bati


היי... אני בתאל.. הכינוי שלי הוא באתי.. אני יספר על עצמי בבלוג הזה.. סיפורים שכתבתי על חיי.. יומן אישי שאני כותבת עכשיו.. והתכתבויות שלי עם חברות שלי...(אם הן מסכימות!) :] bati

Avatarכינוי:  +~=bati=~+

בת: 29

MSN:  bati

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הבלוג של באתי.....



היי...

****

אני בתאל...

אני בת 13...

גרה בצפון...

אוהבת חיות...

אוהבת שופינג- בעיקר קניית נעליים...

אוהבת להתכתב...

לשמוע מוזיקה...(שזה אומר-אני מכורה לאמטיוי...)

להכיר אנשים חדשים...

ועוד...

דברו איתי! תגיבו!


פירוש השם שלי:

*************

ב= באתי

ת= תל אביב

א= אממממממ........לא יודעת.......

ל= למה?!?!


היי... תודה לאיימי שעוזרת לי להכין את הבלוג!

איימי?

אני חולע עלייך מאמי!


ולכל החברות שלי:

***************

אני מתה עלייכן!

אתן מוזמנות לבוא לבקר אותי בצפון!

פיס אנד לוב....


חרא וסוכריות:

************

תשלבו חרא וסוכריות...

לא יוצא משו נכון?

 מה לעשות...

אלה החיים....

החרא זה הצד האפור (המבאס..) והסוכריות זה הצד הוורוד (הפאננה...)...

לא יוצא משו...

אבל לפחות יש חיים.........

תסתכלו על הצד החיובי תמיד...

ואם אתם חושבים שאין כזה...

רק שתדעו שיש..

והוא ממש מתחת לאף שלכם...

תתחילו לחפש!


משלומכם?

*********

איימוש? חולע עלייך נשמה........

ספיר? את החיימשלי!

אבל למה כתבת לי בתאליתה הפיתה?

שיהיה לכווווווווווולם יום טוב מבתאל!



אוקיי...

******

הנה כמה קליפים חמודים:

1.evolution של korn אני אוהבת את המוזיקה..

רוק...ואת הקטע בקליפ של ההשוואות.. תבינו לבד למה אני מתכוונת!

http://www.youtube.com/watch?v=VntFEWF8I8A

2. שיר שאחת החברות הכי מקסימות שיש בעולם אוהבת .......

והיא כמובן החברה שלי...stranger- hilary duff

http://www.youtube.com/watch?v=MyShkaAwbR8

3.קליפ כלכך נוגע ללב...וכלכך אמיתי... linkin park- what iv'e done

http://www.youtube.com/watch?v=8sgycukafqQ

4.קליפ חמוווווווווווווד של ריאנה..shut up and drive-

http://www.youtube.com/watch?v=4WAapKx2TvM

5.קליפ ממש חמוד.. יגרום לכם להזיז את הראש יחד עם האנשים בקלייפ...

סוחף....love is gone

http://www.youtube.com/watch?v=beGjncfEPt8

6. שיר כלכך עדין! השיר החדש של איבריל...when you'r gone=

http://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg

7.טוקיו הוטל.... שיר מתוווווק!אה.. ורק שתדעו-

טוקיו הוטל זו להקת בנים וזה שנראה כמו בת... אז..הוא בן!

http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8


ימי הולדת....

**********

יש לי יומולדת ב- 5.7 (חמישי ליולי...)

מה אני שונאת בימי הולדת? הנה רשימה:

1.שמצלצלים להגיד לי מזל"ט והשיחה נראת ככה-

הלו?

בתאל? מה שלומך?

בסדר...

(מה ציפית? זה יומולדת...)

איך את מרגישה?

טווב...

(זה אותו דבר כמו מה שלומך... תפסיק לחזור על השאלות מטומטם...)

מה את עושה עכשיו?

חותכת את העוגה...

(זה יומולדת....מה כבר אפשר לעשות....טוקטוק...)

טווב...אני מאחל לך מזל"ט..

(תוווודה לאל...סוסוף המשיח הגיע...)

שיהיה לך המון כיף....

(טווב את זה אני באמת צריכה..חח...)

תהני...

(לא אמרת כבר משו בסיגנון..?)

עד 120..

תודה!!!אני חייבת ללכת...

תכף פותחים תמתנות...(תגיייד בייי!)

טווב אז אני לא אפריע לך...

(מה עשית עד עכשיו יא דפוווק?)

ביי ביי..

ביי....

2. שבכלל לא מצלצלים...

כאילו צלצל תגיד מזל"ט ותשלח מתנה!

3.שלא נותנים מתנות..

או שנותנים אבל משומשות או מהכל בדולר...

4.שכשאתה בא לפתוח מתנה של מישו פיתאום איזה בהמה קופצת ואומרת:

"תפתחי קודם את שלי...שליי.."

(כאילו מה ההבדל? תינוקות...)

5.שיש ריבים במסיבת יומולדת...

6. שאין שום דבר מפתיע ביומולדת...

מה אני אוהבת ביומולדת:

1. מתנות...

2.הפתעות...

3.מתנות...

4.הפתעות...

5.מתנות...

6.הפתעות...


תגיבו...!

*******

וכשאתם מגיבים תעשו קישור לבלוג שלכם!!ככה שאני יוכל גם להגיב לכם.....חשבתם על זה?!?!


 אני אצל ...

*********

(ההורים שלי גרושים..)    :]

יש לי את האבא הכי מקסים בעולם כווווולו!!! אבא שלי גר באופקים,

ואני ואמא שלי וחבר שלה גרים בשדה אליעזר (ליד קריית שמונה...)


יומן:

****

התחלתי לכתוב לפני כמה זמן איזה יומן...

בא לכם לקרוא את הדף הראשון?

בדף הראשון מסופר על החיים שלי בצפון...

(לא מזמן עברתי...מקריית אונו לצפון.)

הנה הדף הראשון:

יומן אישי-

"המעבר"-

הכניסה מותרת

 רק לבתאל

!!!אלא אם כן ישלכם רשות ממני....!

רוב הסיכויים שלא.......יאללה תחפף....

 

 

 

 

 

 

 

יום שבת- 5.8.07

אז ככה...

חברה של ליאור הבת של דוד(שחבר של אמא שלי...)

יש לה חברה בכיתה ז,

הכרתי אותה

קוראים לה גל והיא ממש מותק של ילדה

אני אלמד בבצפר עמק החולה שבכפר בלום

ואולי ייקבלו אותי לעבודה בחוות סוסים

אני יעבוד גם בבייבי סיטר

אה....ועשיתי פונינט

התמכרתי לאמטיוי רצח

וגם למסן

הכרתי מישו ממש חמוד מירושלים

החדר שלי קטן

אז עושים לי ולליאור סלון משלנו בקומה התחתונה

עם פלזמה

2 מחשבים

וכמה ספות

ופינת אוכל וספרייה של ספרים וש.ב

אבל אני רבה הרבה עם אמא שלי וחבר שלה בזמן האחרון

וליאור מפונקת

ולפעמים שלושתם כזה קוץ בתחת

חח

!!!!!!!!!!!!

 


פינת ההמלצות:

**********

תרשמו בתגובות המלצות לכל מיני דברים (ספרים, קליפים, ערוצים,אתרים,משחקים וכו'...)

ואני אכתוב את ההמלצות שלכם כאן בפינת ההמלצות...

חשוווב- אל תשכחו לירשום שם.....


פינת הבדיחות:

***************

אני אוסיף לפינה זו מדי פעם בדיחות...

אינלי כוונה להיות גזענית או לרדת על בלונדיניות ואין לי כלום נגד אפחד..

פשוט הבדיחות האלה מצאו חן בעיניי!(אתם יכולים גם לכתוב בדיחות..ואני אוסיף אותן לפינת הבדיחות)...

1. אני חושב - משמע אני קיים:

שלוש בנות- שחורה ,ג'ינג'ית ובלונדינית פוגשות מכשפה עם מראה,

המכשפה אומרת להם שזו מראת קסמים שאם אומרים בה אמת מקבלים כסף וזהב ויהלומים ,

אבל אם משקרים נעלמים. שלושת הבנות התקרבו אל המראה אחת אחת: השחורה אמרה: אני חושבת שאני הכי יפה בעולם, ונעלמה. הג'ינג'ית אמרה: אני חושבת שאני הכי חכמה בעולם, ונעלמה. הבלונדינית אמרה: אני חושבת... ונעלמה.

2.עיניים גדולות:

זאב הולך ביער ורואה עיניים גדולות בשיחים. שואל "עגל זה אתה?" עונה לו הארנב: "לא זה ארנב" שואל הזאב: "אז למה יש לך עיניים גדולות כאלה?" הארנב: "כי אני מחרבן!"

 

חמווד נכון? תוסיפו גם אתם!!!


 

נכתב ע"י Bati. כל הזכויות שמורות ל Bati.

נכתב על ידי +~=bati=~+ , 19/8/2007 01:28  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





152
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+~=bati=~+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +~=bati=~+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)