לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי

טוב ,. קוראים לי נתלי כמו שסמת לב ,. אני לא יודעת למה פתחתי בלוג ? אולי כי סתם משעמם לי .. חחחחחחחח ואולי כי יש לא מלא מלא לספר ואני לא יודעת למי ,?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

: ]


וואי אתם לא יודעים מה קרה לי ..~

הייתי במסיבה בעיר שלי אם כול החברות שלי וכולם היו

והיה ממש כיף וכמה ילדים מעיר אחרת ניכנסו למסיבה ואני לא יודעת כזה שהלכנו הביתה הוא ניסה לנשק אותי ואני עוד מספרת לכם את זה בקצרה אתם לא מבינים מה היה לי ! @

עזבו שטויות הוא חתיך והכול הוא ניסה לנשק אותי ליד כולם !@#

ולא רק שעצרתי אותו כולם חושבים שזרמתי איתו ... @

יש ילדה אחת שרבתי איתו אנחנו שונאות אחת את השניה היא? מחוקה אצלי , אז היא הייתה דלוקה על אותו ילד שרצה אותי ושתבינו יש לו חברה .. אז היא נעלבה וכול מיני שטויות אבל מה אכפת לי למה אני רואה אותה בכלל? תאמינו לי הייתי צריכה ליראות אותה עכשיו יש שמועות בכול העיר שאני שרמוטה ואני מזה לא רק חסר לי שזה יגיע להורים שלי וואי פףף אם זה מגיע להורים שלי אני מתהה .. ! טוב סיימתי כשהיה משהו נוסף? ישרר אליכםם ...,

נכתב על ידי , 19/8/2007 03:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 374917353 






הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתלי המהממת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתלי המהממת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)