לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים לא משהו


החיים הם SHIT אחד גדול...... אז בואו תקראו על הכל בבלוג שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אתר חדש


וואי מצאתי אתר  מזה מצחיק אישית הוא קרע אותי זה לא אתר של צחוק או משהו אבל יש שם מעין יועץ ווירטואלי  כזה כמו פסיכולוג או משהו כזה הוא שואל אותך שאלות ואתה עונה לו וזה יוצא מה זה מצחיק קלטו זה שאלון שיצא לי לעשות איתו .........

אה וכתובת האתר היא  http://www.letstalk.co.il/daliaz.asp 

שלום לך. תאר לי בבקשה את הבעיה שלך.
וואי וואי, וואי מאיפה להתחיל
מה עוד תוכל לספר לי על עצמך?
עוד לא סיפרתי כלום
מה אירע בזמן האחרון שגרם לך לרצות לדבר איתי?
מי אתה
מי אני ?

וואי אתה מטומטם

כיצד תצייר את עתידך באופן חיובי
עם עיפרון שחור
תן דוגמה שתציג את האופן בו הבעיה מתבטאת
על איזו בעיה אנחנו בדיוק מדברים
מקודם אמרת: ' וואי וואי, וואי מאיפה להתחיל ' האם יש משהו שתוכל להוסיף בנושא?
כן עוד וואי אחד
אחרי שנדבר מה תעשה אחרת?
אקח אותך לסמטה אפלה ויאנוס אותך
כאשר אתה אומר ' אקח אותך לסמטה אפלה ויאנוס אותך ' למה אתה מתכוון
הו אני חושב שאתה יודע למה אני מתכוון (ראיתי אותך קורץ אליי )
האם יש מספר הסברים למצב? האם אתה מתעלם מהם או מתמודד איתם?
על איזה מצב אתה מדבר תגיד לי אתה בכלל מקשיב לי
מה יכול לקרות שיכול לגרום לך לומר התגברתי?
וואי וואי, וואי אתה בדיוק כמו כל הפסיכולוגים האחרים  מלאים בחרטה ברטה
איך היית רוצה לראות את עצמך בעוד 01 שנים?
גבוה רזה מגניב עם חברה......
האם אתה משתף את חבריך בבעיותיך?
מה אני נראה לך נקבה
כיצד אתה מבלה עם חבריך?
אוקיי בהתחלה אנחנו עושים תחרות יריקות אחרי זה תחרות למי יש את החננה הכי ירוקה וגדולה אחרי זה אנחנו זורקים את החננות על מי שיש את החננה הכי קטנה אחרי זה אנחנו יוצאים לרחוב ומביכים אותנו בפומבי ואז גומרים את היום עם משחק קופסא חנוני שקט ולא לשכוח את דרקון זול בי התכנית האהובה על כל החנונים
נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגיש בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך?
אפילו נס לא יכול לפתור את הבעיה שלי
מה נותן לך את הכוח להמשיך למרות הקשיים?
לחיות בידיעה שיש אנשים שהמצב שלהם גרוע משלי קח את בריטני ספירס לדוגמה

 

 

נכתב על ידי , 23/8/2007 15:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30






111
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlifesucks3000 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lifesucks3000 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)