לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Scream. As Loud As You Can


מנסה להיות לא שיטחית יותר מידי אך גם לא להגזים כשאני כותבת את הרגשות שלי. מנסה להיות הכי אני שרק אפשר.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

זה לא המקום שלי.


הבלוג הזה,

זה לא המקום שלי.

זה לא המקום שלי להוציא רגשות,

לכתוב דברים, חוויות.

אני מעדיפה סתם לחשוב...

לכתוב בוורוד או סתם על דף נייר.

אבל לא בבלוג.

לא יודעת איך להסביר את זה,

אבל אני פשוט לא מרגישה שזה המקום

הנכון להוציא רגשות.

אני ילדה מופנמת, אני מעדיפה לשמור

את הדברים עוברים עליי ולא לספר לכל העולם.

אני לא צריכה את הבלוג הזה.

זה היה מיותר שפתחתי אותו.

אך פעם בלוגים אישיים לא עזרו לי.

היו לי מלא וכולם? נסגרו.

הפעם את הלקח שלי למדתי -

לא יהיו לי יותר בלוגים אישים.

אני מקווה לפחות. כבר אמרתי שאני לא החלטית נכון?

ומי שאיתי בבצפר יודע שאני כותבת 100 עובדות [הגעתי ל- 92]

אז אני אסיים את זה. ואשמור את זה לעצמי.

בנימה אופטימית [?] זו,

אוהבת בפעם האחרונה בבלוג אישי,

תמרוצ'קע

 

נכתב על ידי , 27/11/2007 19:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנהלת - בלוג של סיפור (: ב-4/5/2008 17:49



3,070
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמרוצ'קע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמרוצ'קע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)