לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג השולט של רוני

היי שמי ורוניקה ואני בת 11 וארבע חודשים בבלוג שלי יהיו כול מיני דברים למשל:מישחקים,שירים וכול מיני דברים אני מוכנה שכולם יכנסו ויכירו אותי ואני מאוד אשמח אני מקווה שכולכת תהנו בבלוג שלי אוהבת אתכם ביוש....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

!ברוכים הבאים!


!!ברוכים הבאים!!

 

היי וברוכים הבאים לבלוג שלי אני ורוניקה ואני בת 11 וארבע חודשים

על תבקשו מימני לספר על עצמי כי אין לי מושג איך עושים את זה.

בבלוג שלי תימצאו הרבה דברים למשל:מישחקים,שירים,תמונות וגם אני אכתוב ואספר את מה שעבר עליי היום בחוץ,בבית ספר,אפילו בבית.

אני מאוד אשמח עם תבואו ותיקראו בבלוג שלי אני אשמח להכיר אתכם אני מסכימה לכולם להיכנס

לבלוג שלי אני מאוד מקווה שתואהבו את הבלוג שלי ואני מאוד מקווה שתהנו

אוהבת אתכם ביוש.....

נכתב על ידי , 19/8/2007 19:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 387862947 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוצחת אש מגיל חמש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוצחת אש מגיל חמש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)