לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי חי באננס מתחת לים? אני!


טוב אני לא חיה באננס, או מתחת לים אבל זה הבלוג שלי. שום דבר מיוחד רק עוד בלוג של ילדה בת שלוש עשרה(כיתה ח'... כן אני יודעת שאני אמורה להיות בת 14)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אחרי המון זמן


סורי שלא עדכנתי... כיתה ח' היא לא משו גדול. מזל שלא ציפיתי למשו.

אוף אני מרגישה כל כך עצובה. כאילו התעופפה לה השמחה שהייתה לי רק אתמול. טוב פסדר זה דיי בגללי ובגלל ה"חברה" הסתומה הזאת שלי. טוב, אחד אחד:

השגתי פוטושופ! אבל זה קרה לפני הרבה זמן. קיבלתי את זה בדיוק ביומולדת שלי! או כה מזלטוף לי, אני בת 13 (סוף סוף!)

הכרתי ילדה חדשה שקוראים לה ורד, ילדה נחמדה.

מסתבר שמשפטים לא כזה מעניין. הייתי מעדיפה לדפוק תראש בקיר.

עשיתי מסיבת פיג'מות שהלכה מעולה. היה נורא מצחיק,  והתגלה שלחן יש חבר O_O (עוד סיבה לעזיבת השימחה: חן היא הילדה שיש לה הכי פחות סיכוי שיהיה לה חבר מבין כולנו!) קוראים לו שגיב,והוא באורט (בן דוד של החברה הכי טובה שלה, אוראל)

הלכנו אתמול לקניון (לנאדין היה יומולדת), כן הלכנו! אוף יש לי חברות שנורא אוהבות ללכת :P. אז הינו בקניון גבעתיים. כזה כשנכננסנו לסרט התחלנו לראות סופרבאד. אני מתפאלת שזה מוגבל ל14 ומעלה, זה צריך להיות מוגבל 18 ומעלה! אז עזבנו בערך בתחילת הסרט ליומני היומנת. רק חבל שכבר ראיתי את זה. טוב אז לפני אפילו שנכנסנו לקניון, הסתבר שמשו קרה עם חן. היא עזבה אותנו לטובת האורטיות! והיא מקירה אותם מקסימום שנה, והיא מעדיפה אותם על פני החברות שהיו לה כבר שמונה שנים (אוקיי מבנינו אני וענבל היחידות שניהיינו חברות שלה מהיסודי, ועוד רק בכיתה ה' , אבל חפיף!). נכון היא יצאה כלבה? ועוד ייותר מעצבן שכשנכנסנו לקולנוע, אז כזה יש תדוכן ממתקים ישר לפנינו.אז אני הלכתי אליו מהר כי נורא היה בא לי קולה. אחרי כמה דקות קלטתי שאני היחידה שם (מבין החבורה) וחשבתי "הממ, בטח שני מחכה לי מאחור" אז קניתי תדברים ואז קלטתי שהייתי שם לגמרי לבד, וכדי להיכנס לאולמות צריך כרטיסים. ולא היה לי. אז התקשרתי לשני, שיו ואז הייתי כל כך עצבנית עליה והיא עשתה כזה "אני לא יודעת על מה את מתעצבנת כל כך, חשבתי שאת לי(פסדר אני ולי דומות, אבל לא עד כדי כך!), היה חשוך, נו מאיפה לי?". אוף היא כזאת מעצבנת. קבלו מה היא שלחה לי:

 

בלה ‎(13/10/2007 02:15):
[אני]לא מבינה מה עשיתי. לפעמים לא שמים לב
מה לעשות שחשבתי שלי זאת את
וחוץ מזה מה את רוצה לעשות עם זה עכשיו?
לא עניתי לה כי הייתי אצל אפתה שלי. ואל תנסו לזהות אותה עם השם הזה, זה כינוי שאני נתתי לה  (בלה, בלטריקס. אני סיסי, נרקיסה. מהארי פוטר)
אם רק הייתי בית שלי באותו יום. אוהו היא הייתה מבינה על מה אני עצבנית. אבל כרגע אני נורא בודדה כי אין לי עם מי לדבר ;( רוב החברות האחרות שלי לא ממש אוהבות את אותם דברים כמוני (אין להם מושג מזה אנימה או מנגה והן שונאות הארי פוטר.)אני אפילו לא יכולה לדבר איתן על בנים כי כל אחת מאוהבת בבן אחר, אז זה קצת קשה בלי לשמוע ש "___ יותר חתיך ממנו!" זאת אומרת,כמה אפשר לשמוע על אותו בן!
 
רשימת הבנים שההיא אוהבת/ חברה של...
ענבל: שמשון/יוסי (כינוי סודי, אני לא במת עומדת להגיד לכם תשם שלו, חוץ מזה שהוא סלבריטי ;)  )
נאדין: דני (דם לא השם האמיתי שלו, אני קוראת לו חד-גבה. הוא באמת חד גבה!)
שני: תומר (לא שם סודי, השם האמיתי. אין לי מושג מי זה או איך הוא נראה. היא רק אמרה ששהוא נורא חמוד. וגם מצחיק. אה ויש לו כלבה :P  ) צריכה לבדוק אם הוא אמיתי, והאם סגיב (מהבצפר, לא חבר של חן!) אוהב אותה (הם כל הזמן ביחד :P)
סתיו: פוקי (ניראלי... במת ילד חמוד XD )
לימור: אףחד (היחידה! וגם לגבי זה אני לא ממש בטוחה)
לי: אף חד, צריכה לבדוק אם החד גבה מאוהב בה (מה?! הם יכולים להיות זוג חמוד^_^ ונאדין לא מתאימה לו )
גל: המף... היא לא מגלה לי כלום >:(
אני: אררר... לא בטוחה. אולי בעדכון הבא 3>   (כן אני אשאיר אתכם במתח: מי הוא איש המסתורין שלי??? פחחח שאלה טובה :P )

  

נכתב על ידי , 14/10/2007 23:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




539
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI_LIKE_TO_MOVE_IT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I_LIKE_TO_MOVE_IT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)