לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החתול האפור


יש בו כללללללללל מה שאני חושבת על חתולים (מאאאמים)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סוגי חתולים


נו באמת אתם יודעים כמה סוגי חתולים יש??????(מי שקורא את זה מקבל מתנה ממני)

אז נתחיל:

פרסי

סיאמי

רחוב

ללא פרווה

יש עוד אבל אני לא זוכרת......

נכתב על ידי חתולה חיננית , 19/8/2007 21:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על חתולים ואנשים


 חתולים זה דבר מוזר עם האוזניים והזנב וכמו שאח שלי אומר לכלבים יש בעלים ולחתולים משרתים(סטיגידיש)ושל מי שורה את החתולה שלי או פוחד מפניה או ישר מלטף ואמר איזה חמודה ביקרון יש קר כאלה שמתיייים על חתולים או כאלה ששונאיייייים אותם ואי אפשר להתנדנד יש כ"כ הרבה סוגים של חתולים שאותם אפרט בדף אחר אבל רק שתדעו שיש המווווווווווווווון סוגים  
נכתב על ידי חתולה חיננית , 19/8/2007 20:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חתולה חיננית

בת: 29

MSN:  אורית




35
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולה חיננית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולה חיננית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)