לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם לי מגיע מישהו שלא יתן לעזוב, מישהו להיות איתו ביחד ולא לחוד, מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד, מישהו לרוץ איתו, איתו בגשם החזק, שבתוכי תמיד יורד, ולא נפסק.

Avatarכינוי:  horny girl

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לשכוח מיוגב+תוספת


זה היה יום חמישי. יוגב הזמין אותי בהפסקה למסיבה שתערך ביום שישי בערב. אני הסכמתי, אני ממש אוהבת מסיבות.

 

ביום שישי התקלחתי, אכלתי צהריים והתלבשתי די מהר, בכמה דקות, ועליתי על אוטובוס. אני הכרתי את הדרך בע"פ. הייתי כל כך הרבה פעמים אצלו. פעם הוא היה החבר שלי, אבל נפרדנו כי הוא בגד בי. בהתחלה ממש שנאתי אותו על זה, אבל זה עבר. הבנתי שכיף יותר להיות אדם חופשי ופנויה ליחסים חדשים.

 

כשהגעתי היו הרבה אנשים וכמה שאני לא מכירה, אבל היה רק אחד שזכרתי בבירור...

נכנסתי לבית של יוגב, הוא ישר קפץ עלי והציג אותי בפני חברו שלא הכרתי. קראו לו שגיב.

שגיב הסתכל עלי במין מבט בוחן מהראש, גלש את מבטו על שערי הפזור, הבהיר והפרוע בגלל הרוח שבחוץ, על צווארי הדק, על המחשוף בחולצתי שחשף קצת את שדיי וחזיית התחרה הלבנה שלי, על החצאית השחורה הקצרה שלי והגיע לרגלי הדקות. ואז הוא חייך חיוך שחשף את שיניו הלבנות.

 

במסיבה כולם שתו וודקה, כדי להשתחרר. אני שתיתי רק כמה כוסיות קטנות והרגשתי כרגיל. רקדנו, השתוללנו והשתחררנו.

נהייה לי חם, אז יצאתי למרפסת לנשום אויר צח. בחוץ הייתה רוח נעימה שעטפה את כל גופי במן מעיל של משי. ופתאום ראיתי אותו- את שגיב. הוא נעמד לצידי ובהה באופק. הסתכלתי עליו, לאור הפנס ראיתי שיש לו שיער חום כהה, הוא לבש חולצה לבנה שהבליטה את כל גופו השרירי והמוצק, ומכנסי ג'ינס. הוא היה גבוהה ממני בהרבה. כן, הוא היה מושלם.

פתאום הוא הסיט את מבטו אלי. בהנו זה בזה שניות אחדות, בלי לומר מילה.

"את באה למסיבות כאלו הרבה?" הוא שאל אותי.

"לא ממש. פשוט יוגב מאוד רצה שאני אבוא... בטח הוא רצה להרגיז אותי עוד יותר.... שאני אראה אותו עוד הפעם עם הפריחה הזאתי..." עניתי והרגשתי איך הכעס ממלא אותי.

"רוצה לצאת מפה? נצא לטייל קצת ברחוב."

"למה לא?!"

 

יצאנו בשקט לרחוב. הלכנו ודיברנו הרבה. סיפרתי לו עלי ועל יוגב, על החתולה שלי, על הביה"ס...

כמה שהלכנו יותר ככה גיליתי עליו הרבה וככה יותר ויותר התאהבתי בו.

נהייה קר ורוח חזקה החלה לנשוף. אני הצטמררתי בשל הלבוש הקיצי, הדק שלי. הוא שם ידו הגדולה, הרחבה, החמה על מותני וחיבק אותי. עצרנו. הרמתי את עיניי. קלטתי את עיניו החומות, הנוצצות.

 

"אני אוהבת אותך." אמרתי לו.

"אבל אנחנו מכירים רק כמה שעות."

"אז מה?! אי אפשר להתאהב ממבט ראישון? אתה חמוד, חכם ומצחיק. זה באמת למה שחיכיתי כל כך הרבה שנים." עניתי.

"ומה עם יוגב?"

"התאהבתי בו בטיפשותי. הוא לא כזה. הוא אוהב שיצייתו לו."

"את מיוחדת. וגם ממש יפה..."

 

שפתנו התקרבו לאט, לאט והפכו לנשיקה ארוכה. שחכתי מהקור. היה לי טוב להרגיש בזרועותיו.

 

"את יודעת מה? אחותי גרה פה לא רחוק והיא נסעה עם בעלה לחודש לחו"ל. שניכנס?"

"כן." השבתי בלי לחשוב.

 

כנכנסנו הוא סגר אחרי את הדלת ונעל אותה.

"רוצה לשתות משהו או לאכול?" הוא שאל בנימוס.

"אני רוצה אותך!" השבתי לו והתנפלתי עליו. הצמדתי את שפתי אל שפתיו. הוא לא התנגד. הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתי וליטף אותי בגב. אחר לאט הוריד לי את החולצה. הרגשתי את שפתיו הרכות על צווארי. נהנתי. גם אני לא פיגרתי הורדתי לו גם את החולצה. היה לו גוף שרירי, מוצק וחלק.

הוא לקח אותי על ידיו והביא לחדר שינה. הוריד לי את החצאית ומכנסיו, והשכיב אותי במיטה......

 

בזמן שהתלעסנו בחושניות הוא ליטף לי את הגב ובאיטיות הוריד לי את החזיה. עכשיו שדי החשופות נחכו בגופו החלק. זה היה חיכוך נעים. הוא שלח את ידו כדי ללטף לי אותם. התהפכנו. עכשיו הוא היה מעלי. הוא שלח את ידו אל מתחת לתחתונים שלי. והתחיל ללטף לי את הטוסיק שלי. זה חירמן אותי. עוד הפעם התהפכנו, כול עוד אנחנו לא מפסיקים להתלעס לשניה. הוא התחיל לאט, לאט לעבור מהפה שלי לצואר, ומשם לחזה ואז הוא ליקק לי כל שד. גנחתי מהנאה. הוא התחיל להוריד לי את תחתוני. הכניס לי יד בין רגלי והתחיל לעסות את הדגדגן. אווו!! כמה שזה היה טוב! עוד הפעם התהפכנו. עכשיו היה תורי במשחק שלנו. עברתי משפתיו לצווארו, לחזה השרירי שלו. נישקתי וליקקתי כל סנטימטר בביטנו. עברתי לחלק הרך... בתנועה איטית התחלתי למשוך את תחתוניו למטה. נישקתי לו הכיפה, כלומר ליקקתי את זה בעונג. הוא השמיע גניחה קלה וכל גופו הצטמרר. רציתי לעשות לו טוב, ממש טוב. מתבוננת בעיניו בין לבין בכדי לבדוק את ההבעת פנים שלו. מכניסה את זה עמוק לגרון. מענגת אותו עם כל שניה. לאט, לאט מגבירה את הקצב. בפתאומיות מפסיקה ונשכבת עליו. מתהפכים. הוא מכניס לי אותו. מסניס ומוציא. מגביר קצב. שנינו גונחים. זה מתקרב. גמרנו באותו הזמן. מרגישה איך חומר חמים נשפך בתוכי.

נשכבת על החזה שלו.

שנינו מתנשפים. כל כך לא נהנתי כבר הרבה זמן. מלטפת את החזה שלו. מרגישה איך העייפות גוברת עליי.

הוא מכסה אותי בשמיכה. שנינו נרדמים בעודנו אני מחובקים.

 

...אולי נרדמתי כל כך מהר בגלל הוודקה ששתיתי במסיבה או לא. אני לא יודעת. אבל כשקמתי בבוקר הוא שכב לצידי, ישן. היה לו פני מלאך. נשקתי לשפתיו. ידעתי שזו לא הנשיקה האחרונה שלנו. הוא שלי והוא תמיד יהיה שלי. אני לא ארשה לאף אחד להתקרב אליו.

 

התלבשתי מהר והלכתי למטבח לעשות לעצמי קפה.

 

נכתב על ידי horny girl , 6/1/2008 19:15   בקטגוריות אישי, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי, סקס, סקס ואהבה, סקס ופנטזיות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhorny girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על horny girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)