לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלך לא יותר טובים משלי=]


היי לכולם שמי תאיר,בת 13,מגבעתיים המעאפנה!! הבלוג שלי עוסק בדברים שאני אוהבת מידע על אנשי שאי אוהבת(מפורסמים) ועוד דברים מעניינים! אני מאוד אוהבת חיות ואני גם מתנדבת בצער בעלי חיים! מקווה שתהנו=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אוקיי...=[ מה כבר אפשר לספר למבואסים פרטים בהמשך הקריאה=[


 

היי כולם מה נשמע נשמות????....שמי תאיר מגבעתיים המעאפנה=]

אני בת 13 ואני מאוד אוהבת/שונאת את החיים..עדיין בהתלבטות...באסה...

בואו תכירו את האיש הכי מושלם שראיתי בעולם!

בניסיו דמרקו/מריאנו מרטינז השם האמיתי שלו.




 

 

 

יש לי מלא חברות,חברים,ידידים.

ואני חולה עליהם!

בלעדיהם אני לא יכולה לחיות!......אהאהאאהההההההההה=]

בדפים בצד אני אכתוב לכם מידע מה אני חושבת על אחרים טיפים.וכמובן על הסדרה המדהימה אלמה פיראטה,שם הכרתי את דמרקו זה שבתמונה זה שבגללו התעלפתם ואתם לא מתאוששים!

טוב תהנו יאללה ביי!

 

באהבה תאיר



 



 

 

 

 


 

נכתב על ידי תאירוש=] , 21/8/2007 19:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  תאירוש=]

בת: 30

ICQ: 309267926 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאירוש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאירוש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)