לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגי_דידי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
משקל: 33

גובה: 1.52

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
לא..צריך לדעת??

האם לדעתך את שמנה או רזה?
בין לבין

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?
לא..


האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
לא!!!!

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
כול יום...לדיוק לפני חצי שעה.

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
לאא

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
מחניים...

גומי נקרא?
מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
מסכנות וטיפשותת

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
ניראה לי


מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
לא, בכלל לא חשוב לדעתי החיצוניות העיקר הפנימיותת...

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?

 

מה פתאוםם?!

תלוי בבן אדם.


נכתב על ידי דיאניי , 20/8/2007 22:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי,

אני דיאנה,

ועל כול אחד מפורסמים משפיעים בצורה אחרת נכון?

אז יש  פה שאלון ואתם יכולים לענות עליו בתגובות ואני אגיד לך מה אתם בעניין מפורסמים.

יש כמה אפשרויות:

**אתם אוהבים את המפורסמים יותר מהחיים שלכם!

**אתם אוהבים במפורסמים רק את הכישורים שלו (שירה משחק....).

**אתם מגוונים בבחירה של מועדפי המפורסמים.

**אתה לא סופרים את המפורסמים.

אז הנה השאלון:

יש הופעה של מפורסם אתה:

א. חייב להשיג כרטיסים!!!

ב.אוהב ת'שירים שלו..אני אלך.

ג.תלוי מי הזמר או השחקן.

ד.מי סופר אותם בכלל?!

מציעים בטלויזיה על פתירת חידה ,אפשרות בחירה של כרטיסים:

א.אתה לוקח כרטיס הופעה של מפורסם!!!!!

ב.חושב פעמיים מה כדאי לי.

ג.חושב :'לאיזה מפורסם בכלל מיועד הכרטיס?

ד.כמובן שאקח כרטיס לסופרלנד!!!!

כשאתם עוברים ברחוב ורואים את המפורסם אתם:

א.קופצים עליו בחיבוקים ונשיקות

ב.אתם שואלים אותו אם הוא הוציא משהו חדש (כגון דיסק או סרט...)

ג.אתם שואלים לשלומו ולשלום מפורסמים שהוא מכיר (חבר שלו או ידידה שלו..)

ד.אתם חולפים על ידו מבלי להסתכל לעברו אפילו.

אתם צריכים לנסוע עם ההורים שלכם לטיול אך באותו יום יש הופעה של להקה אתם:

א.מבריזים להם מבלי לחשוב אפילו.

ב.חושבים לפני מעשי הרבה מאוד זמן ומחליט .......

ג.הולך

היי,

אני דיאנה,

ועל כול אחד מפורסמים משפיעים בצורה אחרת נכון?

אז יש  פה שאלון ואתם יכולים לענות עליו בתגובות ואני אגיד לך מה אתם בעניין מפורסמים.

יש כמה אפשרויות:

**אתם אוהבים את המפורסמים יותר מהחיים שלכם!

**אתם אוהבים במפורסמים רק את הכישורים שלו (שירה משחק....).

**אתם מגוונים בבחירה של מועדפי המפורסמים.

**אתה לא סופרים את המפורסמים.

אז הנה השאלון:

יש הופעה של מפורסם אתה:

א. חייב להשיג כרטיסים!!!

ב.אוהב ת'שירים שלו..אני אלך.

ג.תלוי מי הזמר או השחקן.

ד.מי סופר אותם בכלל?!

מציעים בטלויזיה על פתירת חידה ,אפשרות בחירה של כרטיסים:

א.אתה לוקח כרטיס הופעה של מפורסם!!!!!

ב.חושב פעמיים מה כדאי לי.

ג.חושב :'לאיזה מפורסם בכלל מיועד הכרטיס?

ד.כמובן שאקח כרטיס לסופרלנד!!!!

כשאתם עוברים ברחוב ורואים את המפורסם אתם:

א.קופצים עליו בחיבוקים ונשיקות

ב.אתם שואלים אותו אם הוא הוציא משהו חדש (כגון דיסק או סרט...)

ג.אתם שואלים לשלומו ולשלום מפורסמים שהוא מכיר (חבר שלו או ידידה שלו..)

ד.אתם חולפים על ידו מבלי להסתכל לעברו אפילו.

אתם צריכים לנסוע עם ההורים שלכם לטיול אך באותו יום יש הופעה של להקה אתם:

א.מבריז להם מבלי לחשוב אפילו.

ב.חושב לפני מעשי הרבה מאוד זמן ומחליט .......

ג.הולך עם המון רגשות אשמה!

ד.לא חושב אפילו ונוסע עם ההורים שלי.

המורה אומרת לכם שיש עבודה (חקר) ויש לכם אפשרות לעשות על מפורסם אתם:

א.בטוח אני אעשה על נינט או יהודה לוי עופר שכטר בראד פיט....נראה כבר אבל בטוח מפורסם!!

ב.מתלבט הרבה על הבחירה (הרי מה לעשות אני אוהב גם חיות וגם מפורסמים.)

ג.עושה על מפורסם ומדמה אותו לחיה כלשהי (ככה יהיה אפשר לעשות על שני נושאים =] )

ד.עושה על חיות או חרקים העיקר לא מפורסמים!!!!!

 

זהו...

תענו על השאלות בתגובות ואני אגיד לכם מה אתם באמת!!!

 

 

 

 

נכתב על ידי דיאניי , 20/8/2007 09:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

 

 

 

נכתב על ידי דיאניי , 19/8/2007 22:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דיאניי

בת: 29




94
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיאניי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיאניי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)