לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני.. נבוש.. =]]



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 328112332 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כמה זמן...


וואה וואהה... כמה זמן לא הייתי פהה.. שניםם...

 

טוב בקיצור אני החטיבה החדשה ופשוט מוAלם שםם...

יA לי חבר.. מושלם..

חברות.. מושלמות..

ידידים.. מוAלמים..

הבצ'פר.. מושלם..

המורות.. לא משוו.. ט'חח סתםם.. =]]]

אבל מי שהכי מושלם זה בוזיקקק.. התגעגעתי אליך נשמהה..1ש

 

טוב אנשים.. אין יל כוח להיAאר פהה.. ביי חייםםש

נכתב על ידי , 11/9/2007 23:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]]נבושית[[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]]נבושית[[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)