לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life..:-]


About Me..And About Tokio-Hotel!

Avatarכינוי:  Mary Kay

בת: 34

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

היי


וואי הגעתי למסקנה שיש אנשים ממש חראים בעולם!

כן אני לא כותבת על טוקיו הוטל תתפלאו..חח
סתם נראה לי פשוט שמיציתי אותם היום בביס אז נגמר לי מה להגיד עליהם אז במילה אחת הם מושלמים..!

אז ככה מה שקורה זה שאני מבואסת
מבאס אין לי כח ואני כועסת על כל העולם!
מכל מיני סיבות אוקיי החל מאנשים שחושבים רק על עצמם אנשים לא אכפתים גנבים ועוד המון תכונות..

בעיקרון סשה למי שמכיר אותי יבין מי זאת!
מה היא חושבת לעצמה?

הייתי אחראית על משהוא לבד קיצר יום לפני ההגשה היא החליטה להשתלט על הכל ואני לא יכולה להגיד לא כי המורה הכריחה אותי לשתף אותה ומה היא עשתה מחקה את כל מה שאני עשיתי ועשתה מחדש וכשאמרתי למורה על זה היא בתשובה אמרה שהיא לא יודעת מה לעשות ואני צריכה לדבר איתה לבד!

מה אני עשיתי?!
דיברתי איתה אבל הבן-אדם כל כך סתום אדוני ישמור עליכם פשוט סתימות לא מהכולם הזה! 

קיצר אנשים תעשו טובה לאנושות תנחמו אותי..חח



נכתב על ידי Mary Kay , 5/3/2008 15:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary Kay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary Kay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)