לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיימ’’שלי...מבולגן


אני רוצה לספר על החיים שלי... יש לי חיים טובים בתכלאס...אבל אצלי בראש הכל מבולגן...

כינוי:  ~אנונימית~

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מה שעבר עלי עד עכשיו.....


                                                                    טוקיו הוטל בארץ !@#$%^

וואיייי איך אני מתרגשתתתת !!!@@#$% חחח סתם כאילו כן אבל לא כמו שכתבתי...

אני מתכננת לקפוץ לבמה :P אז מתי שתראו מישהי על המבה תדעו שזאת אני ... [=

טוב זהוווו אני מפסיקה עם הפנטזיות שלי חחח...

                                                                                                                                                                  

 

 

טוב, ועכשיו קצת על מה שעבר עלי שלא עידכנתי... :

1. הסתפרתי קצצצר [= וזה ממש ממש יפה

2.עשיתי עגיל שני באוזן ( וזה היה כווווווווואב )

3.התחלתי חטיייבההה ..!!! ]= וזה ממש לא משמח....

4.היה לי חבר ונפרדנו וחזרנו ונפרדנו וחזרנו ונפרדנו...

 וזהווו נראה לי ... לא משו מיוחד קרה....

 

                                                                                                                                                                  

 

 

אני ממש אבל ממש עייפה אז אולי אני יעדכן שוב יותר מאוחר או מחר ... [=

חחח יאללה בייי אנשים תגיייייייייייייייייבוווו ...!@@#$

שיהיה לכם יומ'מווווושלם....

באהבה... אלינור שלכם D:

נכתב על ידי ~אנונימית~ , 14/9/2007 15:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





427
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~אנונימית~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~אנונימית~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)