לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה בתחת D:



Avatarכינוי: 

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עידכון+חוזרים לבצפר


עוד 3 ימים בצפר.. איזה כייפ

"משרד הבריאות קובע כי שנת הלימודים תחל כסדרה.."

באסה.. נכון סמי??

 

ואתמול פספסתי את האלופה.. ארהלה עושה לי את זה.. ררררר

ו.. חוגים??

אני הולך לגיטרה ופסנתר כנראה.. כנראה...

 

לפני כמה ימים הייתי בבת מצווה, ואנחנו ראינו שם "סוכן בטטות" הירקות.. חעחעחע

אז אבא שלי הלך ושאל אותו אם הוא יכול לצרף אותי לסוכנות שלו..

אז אבוש.. ממש מצחיק D:

 

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

GOOG ביי XD

נכתב על ידי , 29/8/2007 11:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsamy ve soosoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על samy ve soosoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)