לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים .. כמה שהם מסובכים לפעמים.. \ :


אני עמית (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אוווווואה .. כממה זמןן =\


טווווופ אז ככה ..

מלללא זמן לא עידכנתי תבלווג :[[

סוורי .. פשווט לא היה לי זממן ושכחתי וקרוו מלללא דברים מאזז ..

קוודם כל :

יוום אחרי הפעם האחרונה שכתבתי .. קיצצר ביום גיבווש ..

היה קווורע - ז'2 כתתה אימפריייייה (:

ואחריייזהה אני ואיתי נהיינו חבריםם [;

ואזז אחרי 4 ימיםם המניאקק זררק אותתי O :

סתםםם איתי נשמתתתי בקטננה כפרעעליך ועל היופפי שלךך סקסיי שללי ! אווהפת אותךך מלללא 3>

עכשיו אנחנוו ידידיםם והככל טובב ויפפה D :

עכשיוו ? ישלי חברר חדשש [:

יא אללה כווווסון רצצצח - לירנננני !

חתיייך שללי ?! אתתתתה ה ^ כ ^ ל יפפפה שלללללי !

מאוווהבבת בךך קשששות דווגמן שללי P =

 

האאא ..שננה טווובה אנשיםםם אוווהפתכםם (:

ראאאש השננה - חג שמייח כפרוווות עליככככם !

 

שווובלי - אנורקסיתת שלי ?!

מכוורה אליך ! אתת אהבבבת חיי הנצחיתת .

 

ממ , מה עווד ?!

האאא ..

היווום יש לשנירוושלי יומולדתת -

שנירווש יפפה שלללי המווווווון מזזל טווב יפיווף אחחד מתעליךך ^___^

 

 

זהההההו להיוווום (:

הייתי ..

אווהפת -

עמיתקהה .

 


 

 

נכתב על ידי , 14/9/2007 18:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 347826632 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמיתושית :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמיתושית :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)